Jump to content

Wat maakt GTA voor jou zo bijzonder?

martijnn

Recommended Posts

Je hebt games waarbij je van level 1 naar level 2 speelt en zo verder. Eenmaal uitgespeeld heb je 't wel weer gezien. Er zijn ook games die 't van de andere kant laten zien zoals de GTA serie, met name San Andreas. Zo'n game maakt het me interessant omdat je niet persé missie na missie moet doen. Je hebt alle vrijheid die je in andere games niet hebt. Daarom is de GTA serie voor mij bijzonder.

Delen op andere websites

Gta maakt heel veel bijzonder de vrijheid, culturen, en nog veel meer.

Je mag alles zelf bepalen de wereld ligt in jou handen en dat vind ik heel leuk gedaan.

Maffia, gangsters, ruzie's en missies wat wil je nog meer.

Delen op andere websites

voor mij is vooral de combinatie van een shooter, een race-game enz.

en idd de hoeveelheid vrijheid en het spel wordt steeds realistischer ,je kunt er dingen in doen waarvan je in het echt droomt(dan bedoel ik dus niet iemand zijn hoofd afhakken)

Delen op andere websites

voor mij is vooral de combinatie van een shooter, een race-game enz.

en idd de hoeveelheid vrijheid en het spel wordt steeds realistischer ,je kunt er dingen in doen waarvan je in het echt droomt(dan bedoel ik dus niet iemand zijn hoofd afhakken)

vrijheid, dit al met de GTA3 versie, SA maakt de vrijheid natuurlijk aleen maar groter...

Ik zou het best leuk vinden als de de wereld in een GTA game zetten, alhoewel dit erg lang zou gaan duren...

Delen op andere websites

Ik kan het eigenlijk in 1 woord al zeggen.

Dat is de: Vrijheid die je hebt in het spel.

En de mogelijkheden die je allemaal in het spel kan doen.

Maar voornamelijk de Vrijheid. ;)

Delen op andere websites

Zoals al heel veel is gezegd, het geeft héél véél vrijheid. Maar ik voeg daar aan toe;

- Je kan het spel zelf uitbreiden met de mods die jij erin wilt,

- Je kan eigen uitdaging maken,

- Je hebt verschillende radio stations, wat ik ook niet vaak zie in games (Radio is voor mij heilig, bind ik heel veel waarde aan)

En dan gemixt met de juiste graphics en het juiste spel genre, maakt GTA een geweldig spel voor me!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...