martijnn Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Je hebt games waarbij je van level 1 naar level 2 speelt en zo verder. Eenmaal uitgespeeld heb je 't wel weer gezien. Er zijn ook games die 't van de andere kant laten zien zoals de GTA serie, met name San Andreas. Zo'n game maakt het me interessant omdat je niet persé missie na missie moet doen. Je hebt alle vrijheid die je in andere games niet hebt. Daarom is de GTA serie voor mij bijzonder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thunder2005 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Niets op op toe toevoegen, benik het helemaal mee eens :-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Het is freeroam, je kunt misssies doen wanneer je wilt en het is gewoon te vet! Je hebt altijd wel wat te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Wat het zo bijzonder maakt is de vrijheid die het geeft, je kan alles doen wat je wilt en zelf bepalen wanneer je missies doet dat trekt me zo aan de Gta serie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 het is gewoon een supergoed spel ales wat jeje maar kunt bedenken :rolleyes: het is vind ik het beste spel dat er tot nu toe is :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Gta maakt heel veel bijzonder de vrijheid, culturen, en nog veel meer. Je mag alles zelf bepalen de wereld ligt in jou handen en dat vind ik heel leuk gedaan. Maffia, gangsters, ruzie's en missies wat wil je nog meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 voor mij is de hele game belangrijk. de combinatie van vrijheid, de vette voertuigen en de meestal goede verhaallijn maakt voor mij het spel zo bijzonder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Het is voor mij een 2de wereld, zo veel vrijheid, voertuigen, wapens, mensen, brommers, fietsen, helikopters, vliegtuigen, politie, gangsters... :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Ja vooral de vrijheid maakt het een goed spel. En je kan alles doen wat je wilt, de wet gehoorzamen of niet. Je kan erg veel doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThaBomb Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 voor mij is vooral de combinatie van een shooter, een race-game enz. en idd de hoeveelheid vrijheid en het spel wordt steeds realistischer ,je kunt er dingen in doen waarvan je in het echt droomt(dan bedoel ik dus niet iemand zijn hoofd afhakken) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 voor mij is vooral de combinatie van een shooter, een race-game enz.en idd de hoeveelheid vrijheid en het spel wordt steeds realistischer ,je kunt er dingen in doen waarvan je in het echt droomt(dan bedoel ik dus niet iemand zijn hoofd afhakken) vrijheid, dit al met de GTA3 versie, SA maakt de vrijheid natuurlijk aleen maar groter... Ik zou het best leuk vinden als de de wereld in een GTA game zetten, alhoewel dit erg lang zou gaan duren... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Ik kan het eigenlijk in 1 woord al zeggen. Dat is de: Vrijheid die je hebt in het spel. En de mogelijkheden die je allemaal in het spel kan doen. Maar voornamelijk de Vrijheid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blaatschaap Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Zoals al heel veel is gezegd, het geeft héél véél vrijheid. Maar ik voeg daar aan toe; - Je kan het spel zelf uitbreiden met de mods die jij erin wilt, - Je kan eigen uitdaging maken, - Je hebt verschillende radio stations, wat ik ook niet vaak zie in games (Radio is voor mij heilig, bind ik heel veel waarde aan) En dan gemixt met de juiste graphics en het juiste spel genre, maakt GTA een geweldig spel voor me! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Delusion Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 het is niet van punt a naar punt b een mix tussen verschillende auto en schieten lolheid graphics goede verhaal enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 ik ga met iedereen mee ( p.s klik op de link onder mijm handtekening! ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.