Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Een van de unieke kenmerken van dit spel zijn: - de hoeveelheid voertuigen: meer dan 200; - de grootte van het spelveld is extreem groot; - je doet en laat waar je zin in hebt; - je kunt zwemmen en duiken; - HALO jumpen; - In de meeste auto games kun je alleen maar tegen anderen racen. Hier kun je met je mooie getunede bolide net zo langzaam of snel rijden als je zelf wil; - je hebt nu eindelijk snelwegen, wat maar in weinig spellen voorkomt; - je kunt jezelf in een enorme spielbundel veranderen door hard te sporten. Sommige dingen kun je ook in andere spellen doen, maar in dit spel is het alles-in-een. Vooral de mogelijkheid om relaxed in je bolide rond te touren maakt de GTA serie het leukste spel wat er is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 ik ben al in californië geweest en dat maakt het mij juist bijzonder om sa te spelen. dan kan je vergelijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Gta is in mijn ogen zo leuk, omdat je alle vrijheid heb. Je kan doen wat je wil. Van een hotdog kopen tot een triatlon lopen. Dat maakt de Gta serie's zo aantrekkelijk voor mij . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 -de enorme vrijheid -dat de game de loop neemt met de realiteit -doen wat je in het echt niet doet (mense vermoorde,wagens stele etc.) altans k nie:P en gewoon de gameplay die zo bijzonder is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 -Groot landschap -Veel mogelijkheden -De missies -De politie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.