propje400 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Hoi, ik heb een simpel save system nodig, met alleen /register /login zonder adminlvls en daarbij wil ik dat hij wapens,ammo,geld,score saved weet iemand een link want ik kon echt niets vinden :S Reageren
Big Boss Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Hmm, misschien vind je d'er wel eentje in de Master Tutorial List ... Voortaan even beter kijken en de stickied topics doorlezen. Reageren
propje400 Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) ok maar ik wil YSI gebruiken, alleen alsi k op wiki bent, dan op installing klik, dan op de download link klik, kom ik weer in het YSI menu, nogal slecht, want welke van de 100 links is de download link??? [EDIT] maar als iemand kan zeggen hoe je guns en ammo in het system van sandra kan toevoegen is het ook goed Bewerkt: 25 augustus 2009 door propje400 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.