Radio Es. Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Hey mede leden, De nieuwe map pack 3 is uit voor cod waw(ps3). Omdat ik geen credit card etc. heb kan ik die map dus niet kopen in de ps3 store. heeft iemand nog een (weggeef)code voor me over? je zou me er erg blij mee maken, en we zouden een keertje samen nazi zombies kunnen spelen heel erg bedankt alvast radio es. ps. je kan hem evt. sturen via pm
PowerPats Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 wacht gewoon op de ps cards, komen volgens mij 1 september.
PowerPats Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 ergens in September dan. hoe dan ook het duurt niet lang meer, en spellen uitwisselen was volgens mij verboden.
wupie Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 ergens in September dan. hoe dan ook het duurt niet lang meer, en spellen uitwisselen was volgens mij verboden. Maar hij heeft het over een code die je ergens kan gaan winnen en dat we die dan gaan geven aan hem.
Visser23 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Inderdaad, uitwisselen van software = verboden
Recommended Posts