cavorpa Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) ik heb de mp3 map niet voor de gta vice cite kan iemand me die geven Bewerkt: 25 augustus 2009 door cavorpa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 Deze staat gewoon op je installatie CD. Gewoon even opnieuw VC installeren en Voilà. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricovs Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2009 ik heb de mp3 map niet voor de gta vice cite kan iemand me die geven hoe kan je die nou kwijt zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2009 ik heb de mp3 map niet voor de gta vice cite kan iemand me die geven hoe kan je die nou kwijt zijn? volgens mij bedoelt hij de map waar je je eigen muziek naar kan slepen C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\mp3 is de locatie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
remy1 Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 bij mij deed ik de muziek in de audio map en dan komt er een mp3 map het gaat vanzelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2010 bij mij deed ik de muziek in de audio map en dan komt er een mp3 map het gaat vanzelf Dus je steekt muziek in de map 'MP3', en daarna komt er een map 'MP3'. Lol? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.