Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik weet niet hoe je met met andere spelers via wifi moet spelen. kan iemand mij dat a.u.b. vertellen en/of uitleggen.

MVK Kelwin :cya:

Bewerkt: door kelwin
Geplaatst:

In GTA Chinatown Wars kan je via de Nintendo Wi-Fi Connection alleen geld en drugs enzo uitwisselen. Om tegen anderen te kunnen spelen moeten zij bij jou in de buurt zijn en dus via een Multi-Card Connection.

Om tegen anderen te kunnen spelen moet je naar je PDA gaan, op Multiplayer drukken en dan Multi-Card Connection kiezen (volgens mij). Kies dan Games (met Trading kan je geld en drugs uitwisselen) en kies Host of Join. Als je Host kiest kan je zelf de instellingen instellen en de anderen moeten Join drukken. Als iemand anders de 'host' is, dus alle instellingen instelt, moet jij op Join drukken en de naam van die speler kiezen.

Geplaatst: (bewerkt)
ik weet niet hoe je met met andere spelers via wifi moet spelen. kan iemand mij dat a.u.b. vertellen en/of uitleggen.

MVK Kelwin :cya:

om via wi-fi te kunnen spelen moet je een draadloze internet verbinding hebben of een wi-fi router.

als je dat hebt moet je in je pda naar multiplayer gaan. en dan wi-fi selecteren dan moet je je gegevens instellen(naam draadloos netwerk enz.)als het goed is start het spel opnieuw op en ben je verbonden

dan moet je iemand anders zijn wi-fi friendcode hebben en dan kun je met die gene chatten

veel succes :tu:

Bewerkt: door richi303

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...