Jump to content

Romans taxichauffeur


Grove4L

Recommended Posts

Ik vind hem juist kei grappig.

Vooral door al die uitspraken.

En bij die jongen mag je teminste nog drive-by's uitvoeren wat je bij andere taxi's niet mag.

Ja, ik herinner er mij eentje:

This is the point where normal customers pay so sod of :7 .

Het is hoe je het beziet, er zijn trouwens wel veel irritantere mensen in LC dan Mohammed :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    5

  • Randomcharacter

    4

  • SNIPER44

    3

  • Grove4L

    3

Ik vind hem juist kei grappig.

Vooral door al die uitspraken.

En bij die jongen mag je teminste nog drive-by's uitvoeren wat je bij andere taxi's niet mag.

Ja, ik herinner er mij eentje:

This is the point where normal customers pay so sod of :7 .

Het is hoe je het beziet, er zijn trouwens wel veel irritantere mensen in LC dan Mohammed :Y

Of die uitspraak van: when a tourist comes to liberty city i know who they are and in what hotel they sleep ... :7

Link to comment
Delen op andere websites

En bij die jongen mag je teminste nog drive-by's uitvoeren wat je bij andere taxi's niet mag.

Dat vind ik de enigste voordeel bij hem.

Je hoeft je dan geen zorgen te maken om het feit dat je chauffeur dan ineens wegrent.

Maarja die teksten die hij zegt zijn wel op begeven moment irritant. Ik weet niet hoe vaak ik hem al heb vermoord. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem juist kei grappig.

Vooral door al die uitspraken.

En bij die jongen mag je teminste nog drive-by's uitvoeren wat je bij andere taxi's niet mag.

o leuk wist ik nog niet

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij zeggen ze altijd 'See you this new car my friend'(nadat Roman's taxibedrijf in de fik is gezet en hij weer een nieuwe heeft).

Ik vind die nieuwe dan ook veel mooier... Een Cavalcade wat in het echt een *Escalade is, is mijn lievelingsauto!

*Cadillac Escaldade

Link to comment
Delen op andere websites

Wat leuk is om te doen, is een 3 sterrenwanted level of hoger krijgen en dan in de auto te stappen. auto is onverwoestbaar, Lekker achterover zitten, en genieten van een spectaculaire politieachtervolging.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedere keer als ie weer zit te kankeren op mij geef ik hem na de rit een knal op z'n kanis. De laatste keer had ik em helemaal lam geslagen.

Ik zal hem zo es op me af laten sturen door Roman, eens kijken of ie al wat heeft geleerd inmiddels...

Link to comment
Delen op andere websites

Iedere keer als ie weer zit te kankeren op mij geef ik hem na de rit een knal op z'n kanis. De laatste keer had ik em helemaal lam geslagen.

Ik zal hem zo es op me af laten sturen door Roman, eens kijken of ie al wat heeft geleerd inmiddels...

Wow ji bent stoer met je ''Gekanker'' :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Iedere keer als ie weer zit te kankeren op mij geef ik hem na de rit een knal op z'n kanis. De laatste keer had ik em helemaal lam geslagen.

Ik zal hem zo es op me af laten sturen door Roman, eens kijken of ie al wat heeft geleerd inmiddels...

Wow ji bent stoer met je ''Gekanker'' :duh:

Kankeren is een werkwoord en heeft niks met de ziekte zelf te maken.

Dit wou ik even zeggen maar voor de rest.

Ik heb nog nooit Roman's taxi gezien en volgens mij kan dat ook niet meer (100%)

Als ik hem wel zou zien zou het me geen donder uitmaken want het gaat er toch om waar je komt en niet wie achter het stuur zit

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...