skater110 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Als je in San Fierro komt word je vaak gebeld door Cesar Vialpando. Hij vraagt of je iemand wil dood maken en daarna iets af te pakken (drugs denk ik). Ik vind dit heel erg irritant en kan iemand mij heel duidelijk uitleggen hoe ik hier vanaf kom en of ze nodig zijn om de 100% te halen en hoe vaak je dit dan MOET doen? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Je moet dit niet doen hoor, het stopt naYay Ka Boom Boom[/font] Reageren
Doggi Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 het is jou keuzen maar na een tijdje moet je iemand achtervolgen die met een sancheez rijd deze is het gemakkelijkste en levets behoorlijk war $$$$$ op Reageren
skater110 Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Ja maar op deze 100% cheklist staat helemaal rechts onderaan bij odd jobs Courier: los santos Courier: san fierro Courier: las venturas Wat is dat dan? Reageren
skater110 Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 En geld is geen reden want met gokken en reloaden bij de track betting shop heb ik al in 1 dag 18 miljoen!!!!!!!!! Reageren
Donutdragon Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) Ja maar op deze 100% cheklist staat helemaal rechts onderaan bij odd jobs Courier: los santos Courier: san fierro Courier: las venturas Wat is dat dan? Dat is iets heel anders. check dit maar ff. http://nl.wikigta.org/wiki/Courier_Missies_(GTA_San_Andreas) En dan nog maar even om het duidelijk te maken. Je kunt die telefoontjes van Cesar gerust negeren. Je bent er vanaf na de missie Yay Ka Boom Boom Bewerkt: 25 augustus 2009 door Donutdragon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.