coolnniek9 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Ik heb me brander pas aangesloten een me PC en hij is ook aangesloten, staat in Deze Computer dat ie op station :E is aangesloten, maar als ik een lege CD in doe staat er dat er geen lege CD in zit :S Nog niet eens bekeken!! Ik zou wel graag antwoorden willen hoor, want ik wil ook graag muziek branden!!! >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Reageren
Ophion Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Heb je al een andere CD geprobeerd? Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Nog niet eens bekeken!!Ik zou wel graag antwoorden willen hoor, want ik wil ook graag muziek branden!!! ten eerste rustig aan ten tweede heb we het over ide en sata? wat doet hij met een normalen cd? Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) Nog niet eens bekeken!!Ik zou wel graag antwoorden willen hoor, want ik wil ook graag muziek branden!!! ten eerste rustig aan ten tweede heb we het over ide en sata? wat doet hij met een normalen cd? Ja, een muziek cd en game cd. Er staat alleen Dvd-rw-station (E:) En als ik die open zit er helemaal niks in! Bij volle en lege cd's ! Echt irritant #Edit: Sorry dat ik zo ben, maar ik ben echt boos en gestrest want ik wou bijna deze schijf op de grond gooien! class 3b visible and invisble laser radiation when open. avoid exposure to the beam. Staat er op de schijf zelf. Ik heb deze schijf opengemaakt, kan dit de oorzaak zijn dat ie het ( pernament ) niet meer doet? >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Bewerkt: 26 augustus 2009 door Thundercover Reageren
iefen Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 damn. met welke kabels is hij aangesloten. is het een rode kabel en zwart. of grijs en wit wat voor cd heb je erin gedaan? Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 damn. met welke kabels is hij aangesloten.is het een rode kabel en zwart. of grijs en wit wat voor cd heb je erin gedaan? De power kabel is Rood, Zwart en geel. De... ik weet niet een lange dunne en breede kabel loopt er ook in, die is wit. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 damn. met welke kabels is hij aangesloten.is het een rode kabel en zwart. of grijs en wit wat voor cd heb je erin gedaan? De power kabel is Rood, Zwart en geel. De... ik weet niet een lange dunne en breede kabel loopt er ook in, die is wit. power kabel rood zwart geel en die brede witten is een ide kabel maar daar niet van je kan iets proberen maar ja ik weeet niet zeker of het werkt sommigen branders enz hebben master slave en cabel slect functie zet hem dan op cabelselect En blokzeil1 hoe doe ik dat? simpel schroef je kast open haal je brander er uit dan staat er een jumper beschrijfing ene blokje wat je met 2 pennetjes moet verbinden. Of kijk even in je apperaten beheer dat er geen fouten worden gevonden Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) damn. met welke kabels is hij aangesloten.is het een rode kabel en zwart. of grijs en wit wat voor cd heb je erin gedaan? De power kabel is Rood, Zwart en geel. De... ik weet niet een lange dunne en breede kabel loopt er ook in, die is wit. power kabel rood zwart geel en die brede witten is een ide kabel maar daar niet van je kan iets proberen maar ja ik weeet niet zeker of het werkt sommigen branders enz hebben master slave en cabel slect functie zet hem dan op cabelselect En blokzeil1 hoe doe ik dat? simpel schroef je kast open haal je brander er uit dan staat er een jumper beschrijfing ene blokje wat je met 2 pennetjes moet verbinden. Of kijk even in je apperaten beheer dat er geen fouten worden gevonden Heb 'm al open maar ik had 2 dvd schijfen erin, en ik heb dus 3 blokken aan die ide kabel die ik in me cd schijf kan stoppen, die ga ik even allemaal proberen Het staat er idd gwn op die ide kabel o_O Er staat CPU_Board, die gaat dus in de PC. Heb master in geprobeerd op me brander, werkt ook niet. Nu nog slave, Als slave niet werkt probeer ik je laatste advies ... Werkt ook niet, laatste advies dan maar Laatste advies werkt ook niet, zal schijfje maar op de grond eindigen? Ik heb alle schijfen aangesloten, en de normale DVD Rom schijf doet het wel maar de brander weer niet!!!! :@ >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Bewerkt: 26 augustus 2009 door Thundercover Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 als hij niet kan branden zal hij wel dood zijn Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 als hij niet kan branden zal hij wel dood zijn Gozer, moet je goed luisteren: Ik heb met dit ding maar 1x in me leven gebrand. En het licht niet aan dat, Ik kan de map gwn openen, maar dan zit er nix in. En normaal hoort ie ook te zeggen: Plaats een geschikt schijf of een ander medium in station :E En dat zegt ie ook niet. 't licht echt aan iets Reageren
ArticLight Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 als hij niet kan branden zal hij wel dood zijn Gozer, moet je goed luisteren: 't licht echt aan iets Vooral zo gaan reageren, misschien ligt het aan je gedrag dat mensen je niet willen helpen? Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 als hij niet kan branden zal hij wel dood zijn Gozer, moet je goed luisteren: 't licht echt aan iets Vooral zo gaan reageren, misschien ligt het aan je gedrag dat mensen je niet willen helpen? Moet jij vooral der iets over gaan zeggen Reageren
Ophion Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Als je iemand aanspreekt die je niet kent met 'gozer' dan is er toch wel wat aan de hand en komt het bij mij over als asociaal. Blokzeil probeert je te helpen en wees blij dat je die hulp krijgt. Als hij zegt dat hij dood is dan betekend dat dat hij er niets anders op weet dan een nieuwe te kopen en het enigste wat jij dan nog kan doen is wachten op iemand die misschien het antwoord wel weet. Heb je je IDE kabeltje als eens vervangen? Misschien dat die het heeft opgegeven.. Reageren
iefen Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 probeer gwn op het moederbord ook te kijken of de ide kabel goet vast zit dat je die niet heb los getroken voor het erin stoppen enz. en mss is hij wel gwn dood. betekent niet dat je met iedere brander 4541546 keer kan branden ofzo. mss heb je hem een keer laten vallen ofzo en is de laser beschadigd ofzo Reageren
ArticLight Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 als hij niet kan branden zal hij wel dood zijn Gozer, moet je goed luisteren: 't licht echt aan iets Vooral zo gaan reageren, misschien ligt het aan je gedrag dat mensen je niet willen helpen? Moet jij vooral der iets over gaan zeggen Waarom moet ik daar iets over gaan zeggen? Ik ben naar mijn weten vrij sociaal/beleefd naar andere mensen toe. Zoals Ophion al zei, als je iemand aanspreekt van: 'Gozer, moet je goed luisteren' dan vind ik dat idd asociaal overkomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.