Jump to content

Brander..

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb deze schijf opengemaakt, kan dit de oorzaak zijn dat ie het ( pernament ) niet meer doet? :duh:

Heb je je brander opengedraaid?

Geplaatst:

Is gozer asociaal dan? wat is jullie probleem? :S

On-Topic;

Ja ik me brander opgedraait.

En de laser doet het gewoon, een rooie laser is het niet?

Maar me CD draait niet, hoe kan dit? De CD hoort toch te draaien? wrm zou ie anders rond zijn... :D

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zeg het nog eens omdat lezen blijkbaar zo moeilijk voor je is. Als jij zegt van 'Gozer, moet je eens luisteren' dan vind ik dat in mijn ogen asociaal overkomen omdat het nogal spottend klinkt. Als mensen mij spottend behandelen terwijl ik hulp aan biedt, dan hoef je van mij ook nooit meer hulp te verwachten.

On-topic: Wat ben je dan voor idioot gozer om je drive open te draaien terwijl je er niks van af weet/niks te zoeken hebt. :7

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst:
On-Topic;

Ja ik me brander opgedraait.

En de laser doet het gewoon, een rooie laser is het niet?

Maar me CD draait niet, hoe kan dit? De CD hoort toch te draaien? wrm zou ie anders rond zijn... :D

lol nu kan je hem zeker wegdonderen als die laser een keer licht heb gehad is hij dood

en je garantie is ook meteen weg want je heb hem zelf uitelkaar gehaald

Geplaatst:

Ik zeg het nog eens omdat lezen blijkbaar zo moeilijk voor je is. Als jij zegt van 'Gozer, moet je eens luisteren' dan vind ik dat in mijn ogen asociaal overkomen omdat het nogal spottend klinkt. Als mensen mij spottend behandelen terwijl ik hulp aan biedt, dan hoef je van mij ook nooit meer hulp te verwachten.

On-topic: Wat ben je dan voor idioot om je drive open te draaien terwijl je er niks van af weet/niks te zoeken hebt. :7

Als je iemand aanspreekt op zijn/haar gedrag, wees dan zelf ook zo "Volwassen" en noem diegene geen Idioot.

Geplaatst: (bewerkt)

On-topic: Wat ben je dan voor idioot gozer om je drive open te draaien terwijl je er niks van af weet/niks te zoeken hebt. :7

Als je iemand aanspreekt op zijn/haar gedrag, wees dan zelf ook zo "Volwassen" en noem diegene geen Idioot.

Mmh, had ik het misschien beetje fout verwoord in mijn vorige post. :/ Ff verbeteren:

Als mensen mij of anderen spottend behandelen terwijl ik/zij hulp aan bieden, dan hoef je van mij ook nooit meer hulp te verwachten en doe ik net zo leuk terug.

Fijn dat je je in de discussie voegt. :tu:

@ Thundercover: Sorry, maar in mijn ogen kwam die post nogal boos over. Anyway, ik heb het advies dat Limbolander mij in een PM stuurde zeker onthouden. :D

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst:

Laten we gewoon ontopic blijven en ons bezig houden met de brander. Iemand 'gozer' noemen, is in mijn ogen niet echt een probleem, net als jongen, gast, man, etc. Woorden als idioot mag je wel achterwege laten, daar wordt het allemaal niet vriendelijker van - daar zijn we het waarschijnlijk wel over eens.

@ coolnniek9: Let op het dubbelposten, er zit niet voor niks een Edit- of Bewerkknop! ;)

Geplaatst:

@ blokzeil: als een lazer kapot is wanneer het licht heeft gezien, waarom gebruiken ze dan van die DVD-Writer lazers om zo'n brandende laserlichtjes mee te maken??? die zien dan toch de hele tijd licht XD

Geplaatst:
@ blokzeil: als een lazer kapot is wanneer het licht heeft gezien, waarom gebruiken ze dan van die DVD-Writer lazers om zo'n brandende laserlichtjes mee te maken??? die zien dan toch de hele tijd licht XD

klopt een bepaald kleur licht wat de laser geeft daar kan hij tegen.

maar dit doen ze express dat ze geld verdienen als zo een ding kapot gaat kunnen hun het weer repareren

of je word gedwongen een nieuwe te kopen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...