Jump to content

Zenuwen kaartspel


Rivel

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb sinds kort een Ipod Touch, en was net bezig wat nieuwe applications erop te zetten. Nu dacht ik, het zou leuk zijn om het kaartspel zenuwen te hebben. Als je niet weet wat zenuwen is, kijk hier ff. Nu, ik weet niet hoe men zenuwen in het Engels noemt, deze vertaling heb ik namelijk nodig om het te kunnen opzoeken in de App Store. Dus, kan iemand me zeggen hoe men in het Engels Zenuwen noemt? En ik bedoel het kaartspel... geen menselijke zenuwen.

Alvast bedankt,

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ik heb sinds kort een Ipod Touch, en was net bezig wat nieuwe applications erop te zetten. Nu dacht ik, het zou leuk zijn om het kaartspel zenuwen te hebben. Als je niet weet wat zenuwen is, kijk hier ff. Nu, ik weet niet hoe men zenuwen in het Engels noemt, deze vertaling heb ik namelijk nodig om het te kunnen opzoeken in de App Store. Dus, kan iemand me zeggen hoe men in het Engels Zenuwen noemt? En ik bedoel het kaartspel... geen menselijke zenuwen.

Alvast bedankt,

Rivel

probeer deze site is, misschien staat hij er tussen zodat je de naam weet.

http://www.ipodtouchgames.com/ipod-touch/games/web/#card

mijn internet is erg langzaam waardoor de pagina voor mij veel te langzaam laad.

Bewerkt: door weaponmr
Link to comment
Delen op andere websites

Zenuwen is het engels is gewoon ''Nerve'', meervoud ''Nerves''. Net zoals wij Nederlanders kan ''zenuw(en)'' twee dingen betekenen:

Nederlands:

Ik heb allemaal zenuwen in mijn lichaam.

Wat is dit een zenuwen spel.

Dit is hetzelfde in het Engels:

I've got nerves in my body. (Nerves = zenuwen)

What is this a nerve game! (Nerve = zenuwen)

Probeer dus gewoon ''nerve'' in te typen. :)

Voor het geval ik commentaar krijg: Nerveus is ''Nervous'' in het engels. :)

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Wie zegt dat het de letterlijke vertaling moet zijn?

Anyway, de TS zegt dat hij het Engelse woord voor zenuwen al weet..

Lezen, mijn jongen.. :-(

Hij zegt het zelf:

Hoi,

Ik heb sinds kort een Ipod Touch, en was net bezig wat nieuwe applications erop te zetten. Nu dacht ik, het zou leuk zijn om het kaartspel zenuwen te hebben. Als je niet weet wat zenuwen is, kijk hier ff. Nu, ik weet niet hoe men zenuwen in het Engels noemt, deze vertaling heb ik namelijk nodig om het te kunnen opzoeken in de App Store. Dus, kan iemand me zeggen hoe men in het Engels Zenuwen noemt? En ik bedoel het kaartspel... geen menselijke zenuwen.

Alvast bedankt,

Rivel

En Bayside, het kan aan mij liggen, maar ik zie nergens staan dat hij inmiddels al het antwoord heeft. Zo ja, sorry dan. Zo niet, dan moet jij beter lezen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ik heb sinds kort een Ipod Touch, en was net bezig wat nieuwe applications erop te zetten. Nu dacht ik, het zou leuk zijn om het kaartspel zenuwen te hebben. Als je niet weet wat zenuwen is, kijk hier ff. Nu, ik weet niet hoe men zenuwen in het Engels noemt, deze vertaling heb ik namelijk nodig om het te kunnen opzoeken in de App Store. Dus, kan iemand me zeggen hoe men in het Engels Zenuwen noemt? En ik bedoel het kaartspel... geen menselijke zenuwen.

Alvast bedankt,

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ik heb sinds kort een Ipod Touch, en was net bezig wat nieuwe applications erop te zetten. Nu dacht ik, het zou leuk zijn om het kaartspel zenuwen te hebben. Als je niet weet wat zenuwen is, kijk hier ff. Nu, ik weet niet hoe men zenuwen in het Engels noemt, deze vertaling heb ik namelijk nodig om het te kunnen opzoeken in de App Store. Dus, kan iemand me zeggen hoe men in het Engels Zenuwen noemt? En ik bedoel het kaartspel... geen menselijke zenuwen.

Alvast bedankt,

Rivel

Als je mijn post eens goed doorleest, zul je tegenkomen dat ik zeg dat nerve twee betekenissen kan hebben. Zowel als een menselijke zenuw als voor de zenuwen die je krijgt bij een spannend spel.. :duh:

Zenuwen is het engels is gewoon ''Nerve'', meervoud ''Nerves''. Net zoals wij Nederlanders kan ''zenuw(en)'' twee dingen betekenen:

Nederlands:

Ik heb allemaal zenuwen in mijn lichaam.

Wat is dit een zenuwen spel.

Dit is hetzelfde in het Engels:

I've got nerves in my body. (Nerves = zenuwen)

What is this a nerve game! (Nerve = zenuwen)

Probeer dus gewoon ''nerve'' in te typen.

Voor het geval ik commentaar krijg: Nerveus is ''Nervous'' in het engels.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een iPod Touch, en denk persoonlijk dat dat spel niet bestaat. Het is simpelweg gewoon te moeilijk om dat op de iPod te krijgen. Het moet allemaal erg snel gaan en je moet op teveel dingen tegelijk letten. No way dat je dat goed op een ipod kan spelen, Uno is al moeilijk genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een iPod Touch, en denk persoonlijk dat dat spel niet bestaat. Het is simpelweg gewoon te moeilijk om dat op de iPod te krijgen. Het moet allemaal erg snel gaan en je moet op teveel dingen tegelijk letten. No way dat je dat goed op een ipod kan spelen, Uno is al moeilijk genoeg.

Uno is toch niet moeilijk. Het is hartstikke leuk, maar ik geef toe het vraagt enige behendigheid. Bedankt iedereen!

Link to comment
Delen op andere websites

Zenuwen is het engels is gewoon ''Nerve'', meervoud ''Nerves''. Net zoals wij Nederlanders kan ''zenuw(en)'' twee dingen betekenen:

Nederlands:

Ik heb allemaal zenuwen in mijn lichaam.

Wat is dit een zenuwen spel.

Dit is hetzelfde in het Engels:

I've got nerves in my body. (Nerves = zenuwen)

What is this a nerve game! (Nerve = zenuwen)

Probeer dus gewoon ''nerve'' in te typen. :)

Voor het geval ik commentaar krijg: Nerveus is ''Nervous'' in het engels. :)

Faalpost van de dag :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...