Jump to content

Godfather 2 of mafia 2

Recommended Posts

Geplaatst:

welke mafia game kies jij?

en wie kan me advies geven om welke ik moet kopen?

of heb je er al eén?

geef hier je advies om een van de twee te kopen!

Geplaatst:

Ik zou voor Maffia 2 gaan want het ziet er veel beter uit en het is veel beter uitgewerkt.

Allen is maffia 2 uitgesteld tot Q1 van 2010 dus daar moet je nog wel even op wachten.

Geplaatst:

Heel, echt maar héél even Googlen had je kunnen vertellen dat Mafia 2 technisch zoveel beter word, en gameplayistisch ook. GF2 is een leuk spel, maar teveel technische foutjes en te weinig replay value (er is echt níks te doen, behalve wat opdrachtjes aannemen als sloop iets of iemand, vermoord iemand of steel iets). Zie het als GTA IV versus Saint's Row 2.

Geplaatst: (bewerkt)

Mafia 2! Aan Mafia 2 word hard aan gewerkt. The Godfather 2 kwam te vroeg uit. Vandaar dat de 3 steden klein zijn (New York, Las Vegas en Havanna). Mafia 2 word nog gemaakt, sinds 08 (volgens mij :puh:). Dus verwacht er maar heel veel van! :Y

Mafia 2 Gameplay:

Bewerkt: door Ottoman 47
Geplaatst:
Mafia 2! Aan Mafia 2 word hard aan gewerkt. The Godfather 2 kwam te vroeg uit. Vandaar dat de 3 steden klein zijn (New York, Las Vegas en Havanna). Mafia 2 word nog gemaakt, sinds 08 (volgens mij :puh:). Dus verwacht er maar heel veel van! :Y

Mafia 2 Gameplay:

thanks, voor het filmpje ^_^

ziet er kei gaaf uit ;)

Geplaatst:

ziet er vet uit, alleen alles ziet er zo 'clean' uit. Straten zijn brandschoon, nergens enig verval van gebouwen of auto's ziet er niet echt realistisch uit.

Geplaatst:

ik kies voor de godfather 2 omdat ik dat een leuk spel vind met van die handeltjes die je kan overnemen en zo en je kan met je mannen vechten en dat ze mee gaan,ik weet niet of dat in maffia 2 zit.

Geplaatst:
ik kies voor de godfather 2 omdat ik dat een leuk spel vind met van die handeltjes die je kan overnemen en zo en je kan met je mannen vechten en dat ze mee gaan,ik weet niet of dat in maffia 2 zit.

Het is aan je naam te zien dat je die kiest...

Ik kies voor Maffia 2, waarom? Omdat je daar ook kan FreeRoamen.

Geplaatst:

Mafia II is nog niet uit toch? Lijkt me wel vetter iig, Mafia 1 was ook beter dan Godfather 1. Dus verwachtingen zijn hoog. En mafia II is niet van R*.

Geplaatst:

Het is aan je naam te zien dat je die kiest...

Ik kies voor Maffia 2, waarom? Omdat je daar ook kan FreeRoamen.

kan je in the godfather 2 ook.

als je in maffia 2 ook nog handeltjes kan overnemen net zoals in the godfather dan kies ik wel maffia en niet thegodfather 2.

Geplaatst:

Mafia 2 is nog niet uit, dus ik snap niet waarom je die keuze moet maken. TG2 is wel uit, en ja het is wat eentonig maar ik heb er zeker erg veel plezier van gehad. Door enkel de verhaallijn uit te spelen haalde ik er ook nog eens 770 aan gamerscore uit. Dat is erg veel voor een spel, na het uitspelen stelt het inderdaad niet veel voor. Maar het is zeker een goed en leuk spel..

Geplaatst:

Mafia 2 word de game der games in 2010 (staat gepland voor het 1e kwartaal).

Dus ALS je tussen beide games zou moeten kiezen, kies ik gegarandeerd voor Mafia 2.

Ik heb echter ook al een teleurstellende Godfather 2 gekocht.

Vond het een leuke game, maar veels te kort, en de oppervlakte van de spelwereld is belachelijk.

Dan vind ik eerlijke gezegd Godfather 1 nog leuker dan deel 2.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...