jantjuh-NL Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 ik liep vandaag ff in mediamarkt in duitsland en zag daar een gta pack legge helemaal niet duur dus nam hem maar mee ok al had ik ergens gta:SA al legge. maar ik was op vakantie en had nergens meer games om tespelen. na een tijdje was ik het zat om met standaard autos terijden. dus ik ff patche alleen als ik begin met patche is het een unknow versie. hoe los ik dit op? mvg, jan Reageren
Beagle Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) Deze foutmelding krijg je als de huidige versie hier niet bij staat: USA 1.01 USA 2.00 EU 1.01 EU 2.00 GER 1.01 GER 1.00 Deze versie's worden niet ondersteund. Waarschijnlijk heb jij Duitse 2.00 die niet gesupport word.. Bewerkt: 25 augustus 2009 door Beagle Reageren
jantjuh-NL Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 das balen, mja moet ik maar zonder spelen alvast bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Of je kan in de Nederlandse winkels San Andreas nog kopen (erg goedkoop nu) en verkoop je huidige pakket. DaBeast heeft trouwens ook nog een tut ooit vertaald waar je leert hoe je auto mods kan installeren voor versie 2.0, maar dit is dan ook het enige wat je dan kan doen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.