timverhagen Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 hoi, ik heb vandaag gta 4 gekocht, geïnstalleerd en nu probeer ik het te spelen, maar als hij bij starting new game is, loopt hij vast en zegt hij fatal error: resc10 . ik heb rondgekeken op het forum, de textures omblaaggedaan, (ofzoiets) maar nu doet hij dit nog steeds. wie kan me helpen??? greetz tim Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 hoi, ik heb vandaag gta 4 gekocht, geïnstalleerd en nu probeer ik het te spelen, maar als hij bij starting new game is, loopt hij vast en zegt hij fatal error: resc10 . ik heb rondgekeken op het forum, de textures omblaaggedaan, (ofzoiets) maar nu doet hij dit nog steeds. wie kan me helpen???greetz tim ik kan niet veel doen omdat gta IV bij mij hetzelfde doet maar kijk eens naar je geheugen of je disk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 wat zijn de specs van je pc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timverhagen Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 kweet niet echt waar ik die moet vinden maar ik heb het volgende gevonden: beelscherm: naam: nvidia geforce 7900 gs fabrikant: nvidia chiptype geforce 700 gs dac type: integrated ramdac totaal geheugen 504 huidige weergavemodus 1680 x 1050 (32 bit) (60 hz) systeem: besturingssysteem windows vista home premium (6.0 build 6001 systeemfabrikant packard bell systeemmodel ixtreme j6590 BIOS phoenix awardBIOSv6.00pg processor intel core 2 cpu 4300 @ 1.80 ghz (2 cpus), 1.8 ghz direct x 10 geheugen 1022mb ram meer kon ik niet vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 dat verklaart een hoop, je pc voldoet namelijk net niet aan de minimum eisen, waar al geen zak vanklopt, er is niks aan te doen behalve je pc up te graden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timverhagen Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 hoe, een upgrade downloaden of iets nieuws in laten bouwen en zo ja, wat??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 als je een upgrade wilt doen is dat nieuwe hardware, kortom een nieuwe videokaart, moederbord, geheugen, processor en voeding. We willen best wat samenstellen voor je, dus wat is je budget? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timverhagen Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 wat is er allemaal nodig, want ik kan er bijv, een nieuwe videokaart inzetten terwijl dat helemaal niet nodig is, (is maar een voorbeeld he.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 laat ik dat nou net in het bericht boven je hebben gepost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timverhagen Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 ik wil dan het liefst wat nodig is voor gta, niets meer, hoe duur is dat ongeveer?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 Kleine 300 euro voor nieuwe onderdelen (Kast houden, HDD houden, brander houden etc) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.