.Phobia Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) V1. V2. V3.(final??) ik heb wat kleine maar toch belangrijke aanpassingen gedaan mss nog wat tips? Bewerkt: 25 augustus 2009 door aartdognau Reageren
Bayside Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) Normaal gesproken rate ik niet maar omdat dit er niet zo heel.. ingewikkeld uitziet (wat het vast en zeker wel is) ga ik het toch eens proberen. ^^ Het ziet er goed uit, origineel idee ook. Alleen de zwarte rand en die 'snor' lijkt het wel , aan de linkerkant (hoe wij het zien) ziet er best lelijk uit, weet niet of je daar iets aan kan/wil doen? :$ Mooi werkje 9/10 Bewerkt: 25 augustus 2009 door Bayside Reageren
.Phobia Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Normaal gesproken rate ik niet maar omdat dit er niet zo heel.. ingewikkeld uitziet (wat het vast en zeker wel is) ga ik het toch eens proberen. ^^Het ziet er goed uit, origineel idee ook. Alleen de zwarte rand en die 'snor' lijkt het wel , aan de linkerkant (hoe wij het zien) ziet er best lelijk uit, weet niet of je daar iets aan kan/wil doen? :$ Mooi werkje 9/10 dankje en idd, daar is het nog wat aan de lelijke kant maarja, daarom staat ook in de ondertitel dat het nog niet af is, dankje voor de tip trouwens ^^ Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 de 1e vind ik maar niets omwille van dat zwart gedoe links vanonder. Maar de 2e is veel beter. Laat ook gewoon je tijger vel zeer kort en een beetje geblurd overgaan op de dame haar huid. Reageren
.Phobia Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 de 1e vind ik maar niets omwille van dat zwart gedoe links vanonder.Maar de 2e is veel beter. Laat ook gewoon je tijger vel zeer kort en een beetje geblurd overgaan op de dame haar huid. dus als ik het goed begrijp is de vacht kort genoeg, maar moet ik een duidelijkere overgang hebben, en niet zo een absurte stop van vacht naar huid? bedankt voor je stem =D ik zal er zeker aan werken Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 de 1e vind ik maar niets omwille van dat zwart gedoe links vanonder.Maar de 2e is veel beter. Laat ook gewoon je tijger vel zeer kort en een beetje geblurd overgaan op de dame haar huid. dus als ik het goed begrijp is de vacht kort genoeg, maar moet ik een duidelijkere overgang hebben, en niet zo een absurte stop van vacht naar huid? bedankt voor je stem =D ik zal er zeker aan werken Idd ik zou er een korte overgang van maken. Aan de linkerkant toch want aan de rechterkant is alles goed gedaan hoor! daar moet je in mijn opzicht niets aan veranderen. Reageren
.Phobia Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 de 1e vind ik maar niets omwille van dat zwart gedoe links vanonder.Maar de 2e is veel beter. Laat ook gewoon je tijger vel zeer kort en een beetje geblurd overgaan op de dame haar huid. dus als ik het goed begrijp is de vacht kort genoeg, maar moet ik een duidelijkere overgang hebben, en niet zo een absurte stop van vacht naar huid? bedankt voor je stem =D ik zal er zeker aan werken Idd ik zou er een korte overgang van maken. Aan de linkerkant toch want aan de rechterkant is alles goed gedaan hoor! daar moet je in mijn opzicht niets aan veranderen. ik heb geprobeerd, maar ik school stukkern tijger tekort, aangezien ik die afbeelding kwijt was, en dus geen stukken tijger kon bij doen, maar, ik heb het wel wat waziger gemaakt zoals je het zei dankje ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.