GTAFlame Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Wooooohoooo nog maar 4 dagen en dan komt GTA San Andreas uit op de Xbox.. Kan niet w8en jonge ikg aem meteen halen en ga dan dik verslaafd 8er xbox( dag en n8:P) Haha.. Wie heeft er hier nog meer een xbox/pc die wacht op GTA San Andreas?? Laterz jongens.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) iedereen die GTA SA gaat kopen heeft er op gewacht, denk ik. ik in ieder geval wel op de PC-versie Bewerkt: 6 juni 2005 door CasperdeZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Hier hoef je echt geen Topic over aan te maken hoor Heel mensen wachten al op de PC versie of de XboX je bent niet de enigste die nieuwsgierig is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sven88 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Da vin ik nou ook iedereen verheugt zich op vrijdag. Daar hoef je dus geen topic over aan te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFlame Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Jha maar tog heb ik et gemaakt.. hebben jullie ook xbox? of gaan jullie op PC kopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 dat is niet zo slim dus, iedereen wacht er op!!! ik op de PC-versie een ander weer op de XBOX-versie, wat maakt dat nu uit...de verhaallijn is hetzelfde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Jha maar tog heb ik et gemaakt..hebben jullie ook xbox? of gaan jullie op PC kopen? Een topic was eigenlijk niet nodig, maar een antwoord op je vraag: Ik heb zowel een X-Box en een PC, en ik koop hem voor de PC B) . Heb er een dik half jaar op gew8 dus mag nu wel eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFlame Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 haha..ik ook..mijn vriend had PS2.. dus ging ik heletijd bij hem gamen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 ik was één keer bij een vriend aan het spelen en ik weet toen nog wel dat ik verdwaalde. LOL.... was geloof ik ergens terecht gekomen bij een zooitje blokhutjes die gewoon in de middle of fuckin nowhere stonden en het was nacht dus ik zag best weinig. was echt gave eerste indruk. Dus alleen met die indruk kon ik gewoon wachten op de PC versie.... ja dat was echt een zwaar half jaar ja. maar over 3 dagen eindelijk zover. [-Spider-] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFlame Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 haha lol.. ja was zeker weten wel een zware halve jaar.. Maar wie weet hier hoe je hoger komt dan auto dief, rover, autoradio jatter enz.??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Maar wie weet hier hoe je hoger komt dan auto dief, rover, autoradio jatter enz.??? alsj e meer posts hebt krijg je een andere rang, maar niet gaan postboosten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 ik heb hem al op de ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wouter Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 ps2? wooh. vet man. waar heb je hem zo snel vandaan.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 ps2? wooh. vet man. waar heb je hem zo snel vandaan.... Erm.. hij is al ongeveer een half jaar te verkrijgen op de ps2.. :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 ps2? wooh. vet man. waar heb je hem zo snel vandaan.... ps2=playstation 2 die is al lang uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.