Shorty_D Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 toch grappig hoe sommige mense reagere op een antwoord van heb m al op ps2 in ieder geval ik wacht er al maande op en dus is vrijdag de grote dag voor vele die er net zoals mij zolang op hebbe gewacht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
asperitas Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 ik wacht er al op sinds ik die video's op de site heb gezien, dus nu begin ik echt mijn geduld te verliezen... Bart Smit zou mij bellen als hij er zou zijn, hebben ze nog niet gedaan dus nu maar hopen dat de geruchten waar zijn en dat ik hem morgen kan kopen, anders moet ik toch even wachten tot vrijdag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFlame Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 haha jha.. maar hoe lang heb je em al op de ps2? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFlame Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Het zou je maar gebeuren dat het uitverkocht is als je bij de balie staat..dat is echt wel balen.. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Het zou je maar gebeuren dat het uitverkocht is als je bij de balie staat..dat is echt wel balen.. <_< Daarom kun je hem beter pre-orderen als je hem zo dolgraag wilt hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 jah die is inderdaad al lang uit, sommige mensen in nederland hebben de xbox en de pc versie ook al je kan hem volgens mij bij dixons krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.