Jump to content

PSP Screenprotector

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb al enkele jaren een PSP. (De originele PSP 1000, ik had hem 3 weken voor de prijsverlaging van €200 naar 170 kwam weet ik nog :) ).

Nu heb ik er al vanaf ergens in het begin een case omheen (zelfde als die hier te zien is KLIK). Dat omdat ik eerst een folie er om heen had maar deze de kwaliteit van het beeld erg verslechterde.

Ik had hem toen in een pakket gekocht, met meerdere accessoires voor de PSP 1000 (de folie).

Waarschijnlijk was de folie van het merk Brando, aangezien daar op het internet meerdere klachten over slecht beeld van zijn.

De case heeft jarenlang goed werk verricht, maar aangezien de case de PSP toch erg verdikt, en hij inmiddels erg bekrast is (door de case past hij niet meer in een hoes, dus slinger ik er zo mee in het rond :puh: ) wil ik toch weer eens folie proberen. Ook omdat ik weet van mensen van internet dat er ook goede folies zijn.

Weet iemand een goede folie, die een goede beeldkwaliteit leverd? Prijs liever niet te duur, maar als ik iets meer voor betere kwaliteit moet uitgeven, wil ik dat best doen (Daarom heb ik ook een PS3 ^_^ ).

Ik accepteer contant (in de winkel), en voor sites PayPal, CreditCard en Ideal.

Groetjes GTA Master 1/Jarno,

Geplaatst:
Hallo,

Weet iemand een goede folie, die een goede beeldkwaliteit leverd? Prijs liever niet te duur, maar als ik iets meer voor betere kwaliteit moet uitgeven, wil ik dat best doen (Daarom heb ik ook een PS3 ^_^ ).

Hoi GTA Master! :cya:

Dit is een goede beschermfolie, net zoals deze. :Y

• 1 maand later...
Geplaatst:
Hallo,

Hoi GTA Master! :cya:

Dit is een goede beschermfolie, net zoals deze. :Y

Die laatste hadden ze ook bij de lokale gameboer, dus gehaald, werkt prima!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...