Pesimist Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) Hallo ik heb gt sanandreas orgineel eerst was ie v2.00 en toen had ik een patch gedownload en nu staat er geen versie meer???en weet iemand ook hoe dat spel op versie v1 of 1,1 krijg Bewerkt: 25 augustus 2009 door musii42 Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Dan is jouw San Andreas dus succesvol gepatched -Staat er niks, heb je V1.00 -Staat er wel wat, dan is dat V1.1 of V2.00. Reageren
Pesimist Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Oke maar als ik een savegame download dan is die bijv gelade en dan zegt ie gta sa werkt niet meer?? enh hoe gebruik ik car spawner?? Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Een gedownloade savegame is niet gebaseerd op de versie EXE die je hebt,maar op het versie script. Zie hier meer informatie Over de carspawner: Ligt eraan welke je bedoelt, er zijn verschillende. Reageren
Pesimist Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 OKe maar maar kan je mij met carspwaner helpen welke bij jou lukt of gelukt is?? Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Ik gebruik deze. Dit is niet alleen een carspawner, maar nog veel meer. In het tooltje zelf zie je alles wat je kan doen Er staat ook precies bij hoe het werkt, gewoon een benodigde toetsencombinatie ingame klikken. Reageren
Pesimist Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Nou met welke moet je nou een faggio spwanen en hoe please een uitleg:D Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) Als je in de informatielijst kijk van die tool had je het al kunnen vinden Maar om je toch maar te helpen: druk ingame je rechter "SHIFT", en daarna "[" om achteruit de voertuigen lijst in de te gaan, en "]" om vooruit te gaan. Dan, als hij op het goede voertuig staat die je wilt hebben, druk dan "SHIFT" en "0" bovenaan je toetsenbord, en dus niet de numerieke, om het geselecteerde voertuig te spawnen In de informatielijst van die tool kun je trouwens ook voertuigen instellen om met SHIFT + 7, 8, of 9 in te spawnen. Bewerkt: 25 augustus 2009 door Remi-X Reageren
Pesimist Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Ja maar er staat about info teleporter garage editor launch met wleke moet ik spwannen en hoe Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Met launch start je het spel, bij info staat natuurlijk de infolijst met alle toetsencombinaties, bij about de makers, teleporter is om jezelf ergens naar toe te teleporteren, werkt alleen als het spel gestart is, en garage is om de auto's in je garages te bewerken. Reageren
Pesimist Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Nou ik wil een faggio spawnen maar als ik rshift +6 doe komt er niks en ook bij de rest Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Heb je Windows Vista? Zorg dan wel dat je de trainer als administrator uitvoert Rechtermuisknop op de trainer > Eigenschappen > Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren aanvinken. Reageren
Pesimist Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 JAAA dankje wel maar hijdoet allerlij codes vanzelf hoe zet je dat uit??? Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Vanzelf? Dan doe jij toetsencombinaties die je niet door hebt. Je kan eventueel ook dubbelklik in de info lijst doen, terwijl je spel aan staat, om cheats te activeren of om te deactiveren. Om vanuit het spel naar je bureaublad te kunnen gaan, en dan naar de trainer, druk je ingame ALT+TAB. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.