Jump to content

GTA IV Besturingsvraag


Boris2009

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb GTA IV Besteld en nu is me vraag als ik in een auto ga rijden, kan ik dan ook gewoon met de pijltoetsen besturen?

En hoe kan je in een auto stappen?

Groetjes

In de auto stappen is op de F toets drukken.

Als je langer op de F toets drukt dan zal niko de motor van de wagen stil leggen als hij uitstapt.

En je kan normaal gezien toch je settings aanpassen op je pc, weet niet hoe want het is al lang geleden dat ik het nog gespeeld heb. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb GTA IV Besteld en nu is me vraag als ik in een auto ga rijden, kan ik dan ook gewoon met de pijltoetsen besturen?

En hoe kan je in een auto stappen?

Groetjes

Welkom op GTAForum, Boris! :Y

Je kan de besturing veranderen als je dat wilt. Dan moet je tijdens het spelen op ESC drukken, Controls selecteren en dan Costum mapping kiezen. Om in een voertuig te stappen moet je standaard op F drukken. Ook dit kan je natuurlijk veranderen.

Ik wens je alvast veel plezier met GTA IV toe! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb GTA IV Besteld en nu is me vraag als ik in een auto ga rijden, kan ik dan ook gewoon met de pijltoetsen besturen?

En hoe kan je in een auto stappen?

Groetjes

Welkom op GTAForum, Boris! :Y

Je kan de besturing veranderen als je dat wilt. Dan moet je tijdens het spelen op ESC drukken, Controls selecteren en dan Costum mapping kiezen. Om in een voertuig te stappen moet je standaard op F drukken. Ook dit kan je natuurlijk veranderen.

Ik wens je alvast veel plezier met GTA IV toe! :tu:

Bedankt voor je vriendelijke reactie :tu:

Maar als ik dan op ESC druk, zie je dan vanzelf Controls staan? Komt er dan een lijstje te voorschijn?

Bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je vriendelijke reactie :tu:

Maar als ik dan op ESC druk, zie je dan vanzelf Controls staan? Komt er dan een lijstje te voorschijn?

Bedankt.

Ja, er verschijnt een menu. Je hoeft je niet zoveel zorgen te maken, hoor. Als je het spel hebt zal veel vanzelf duidelijk worden. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je vriendelijke reactie :tu:

Maar als ik dan op ESC druk, zie je dan vanzelf Controls staan? Komt er dan een lijstje te voorschijn?

Bedankt.

Ja, er verschijnt een menu. Je hoeft je niet zoveel zorgen te maken, hoor. Als je het spel hebt zal veel vanzelf duidelijk worden. :Y

Oké, hartelijk bedankt.

Maar bij GTA IV op de PC heb je dan ook in het spel Carwash en je auto pimpen etc.

En als je geen missies hebt gedaan heb je dan alsnog een huis en kan je dan alsnog een dure/mooie huis kopen of moet je net zoals San Andreas missies doen?

Link to comment
Delen op andere websites

dat is allemaal op nl.wikigta.org te vinden.

Je hebt de functie voor de carwash, het pimpen niet, je kunt geen huizien kopen.

Het systeem is verder hetzelfde gebleven zoals in vorige gta's, missies doen laat je verder brengen in de verhaallijn en unlockt nieuwe gebieden, functies en huizen. Wat wel verschilt ten opzichte van vorige gta's is de mogelijkheid om keuzes te maken in het spel, dit zal dna aangegeven worden op het scherm en dan is de keuze volledig aan jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...