Jump to content

GTA IV & MOD Cars


Boris2009

Recommended Posts

cheat dus?

kijk op internet cheats gta 4, en kijk dan wat je wil, vul dan dat nummer in in je gsm! :)

Dat kan niet :7

Ze heten mods.

Ik weet niet hoe je ze in GTA IV plaatst,maar er zijn wel heel veel andere mensen die daar verstand van hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

cheat dus?

kijk op internet cheats gta 4, en kijk dan wat je wil, vul dan dat nummer in in je gsm! :)

Ik denl dat hij het heeft over modden :7 ,

allereerst heb je hier een PC-versie voor nodig,

anderzijds moet je de console gaan modden, wat meer prulwerk oplevert.

Link to comment
Delen op andere websites

Heey,

Zoals te zien op youtube hebben veel mensen een BMW of een Lamborghini of een Audi etc.

Maar ik wil dat ook gaan doen, hoe kan ik een BMW in me spel zetten?

Groetjes

Ten eerste kies je hier een auto uit. Download dan dit, waarmee je de anti-modding omzeilt. Je volgt de readme. Daarna importeer je de .wft- en .wtd-bestanden met SparkIV naar vehicles.img, die je hier kan vinden:

\Grand Theft Auto IV\pc\models\cdimages

Als je iets niet snapt kan je nog altijd hier kijken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard heeft GTAForum ook haar eigen modding forum, waar leden zoals Velaro hierboven veel komen. Daar kan men je ook van alles vertellen over modden.

GTAForum: Modding

Hier vindt je bijvoorbeeld ook de GA IV Snowmod van wtc, waarmee je Liberty City (PC) kan omtoveren in een sneeuwparadijs! :Y

Maar Boris2009 heeft het over carmodding. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

cheat dus?

kijk op internet cheats gta 4, en kijk dan wat je wil, vul dan dat nummer in in je gsm! :)

Dat kan niet :7

Ze heten mods.

Ik weet niet hoe je ze in GTA IV plaatst,maar er zijn wel heel veel andere mensen die daar verstand van hebben.

ga dan ook niet posten, ^_^

>>> Door Jacky-2007: Offtopic posten is niet toegestaan.<<<

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste kies je hier een auto uit. Download dan dit, waarmee je de anti-modding omzeilt. Je volgt de readme. Daarna importeer je de .wft- en .wtd-bestanden met SparkIV naar vehicles.img, die je hier kan vinden:

\Grand Theft Auto IV\pc\models\cdimages

Als je iets niet snapt kan je nog altijd hier kijken. :)

Dit doet pijn hoor Velaro. :blauw: Sloof ik me zo uit om een mooie tut te schrijven, verwijs jij lekker door naar een ander forum? :-(

>>klik hier voor mijn tut op GTAForum.nl<<

Als je vragen hebt, kan je ze daar altijd stellen. :)

>>> Door Jacky-2007: Zie je wel, daar is senneken al wel. Je kon dit topic ook moeilijk missen, nietwaar? :puh: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...