roytjedev Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 hallo, weet iemand toevallig welk voertuig de bmw m3 politewagen vervangt? en misschien de audi van het arrestatieteam? groet Roy Reageren
Velaro Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 hallo,weet iemand toevallig welk voertuig de bmw m3 politewagen vervangt? en misschien de audi van het arrestatieteam? groet Roy Hoi Roy! Deze BMW M3 (ik vermoed dat dat degene is waar jij het over hebt) vervangt de politiewagen van Las Venturas. Deze Audi van het arrestatieteam vervangt de FBI Rancher. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) Als het goed is staat het in de readme beschreven welke auto de M3 vervangt. Een readme is namelijk een soort handleiding en er staat in wat het voor een mod is, wat het vervangt etc. Bij elke mod zit een handleiding ( tenminste het hoort wel zo ) dus ook de Audi van het arrestatieteam. Maar even om ontopic te blijven: De Politie-BMW M3 zijn er een aantal van, in ieder geval is de Nederlandse versie de copcar van Las Venturas De Audi van het arrestatieteam veranderd de FBI-Rancher Deed ik er echt zo lang over?? Bewerkt: 25 augustus 2009 door GekkieJ01 Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Je kan zelf bepalen welke hij vervangt. Reageren
roytjedev Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) kan ik ook de audi in de game zetten terwijl de ford focus er ook in staat? ik heb dit namelijk gedaan maar de ranger is nog gewoon de originele auto Bewerkt: 26 augustus 2009 door roytjedev Reageren
.Senne Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Ja, dat kan. Maar ben je wel zeker dat je de juiste rancher hebt gezien in-game? Je hebt namelijk de police rancher en FBI rancher. Reageren
roytjedev Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 aaah, zo:) maar waar kun je die fbi rancher vinden dan? ik had idd. de politie rancher... Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) Die FBI Rancher krijg je (zoals de naam zegt) als de FBI achter je aan zit met wanted level 5. Hij heeft geen vaste vindplaats. Je kan natuurlijk wel een carspawner gebruiken om de FBI Rancher voor je neus te toveren. Bewerkt: 26 augustus 2009 door Donald F. Duck Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) aaah, zo:) maar waar kun je die fbi rancher vinden dan?ik had idd. de politie rancher... Aangezien er geen vindplaats is voor de FBI Rancher moeten we voor een alternatieve oplossing kijken. Ik heb 2 oplossingen namelijk. Bij 5 sterren komen de FBI Ranchers in actie, als je 5 sterren hebt moet je er dus eentje stelen van de FBI In Area69 staat een FBI Rancher, hoe je deze wilt halen heb ik een filmpje ervoor. Bewerkt: 26 augustus 2009 door GekkieJ01 Reageren
roytjedev Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Die FBI Rancher krijg je (zoals de naam zegt) als de FBI achter je aan zit met wanted level 5. Hij heeft geen vaste vindplaats.Je kan natuurlijk wel een carspawner gebruiken om de FBI Rancher voor je neus te toveren. hoe dan? ik snap hem niet helemaal Reageren
.Senne Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Als je om te beginnen al wil testen of hij werkt, neem je gewoon een auto en rijd je langs area 69 zoals hierboven in het filmpje. Als er dan FBI ranchers komen kan je zien of de mod de moeite waard is. Ook kan je proberen eentje te overmeesteren, maar dat wordt nogal moeilijk. Op de pc heb je handige downloads, zoals de carspawner tools. Download hier eentje: http://www.thegtaplace.com/downloads/f648-...wn-trainer-v0-2 Ik weet zelf niet goed hoe hij werkt, dat zal je zelf even moeten bekijken. Dan spawn je een FBI rancher en klaar is kees. Reageren
roytjedev Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Als je om te beginnen al wil testen of hij werkt, neem je gewoon een auto en rijd je langs area 69 zoals hierboven in het filmpje. Als er dan FBI ranchers komen kan je zien of de mod de moeite waard is. Ook kan je proberen eentje te overmeesteren, maar dat wordt nogal moeilijk.Op de pc heb je handige downloads, zoals de carspawner tools. Download hier eentje: http://www.thegtaplace.com/downloads/f648-...wn-trainer-v0-2 Ik weet zelf niet goed hoe hij werkt, dat zal je zelf even moeten bekijken. Dan spawn je een FBI rancher en klaar is kees. als ik hem uitpak en ik open het exe. bestand geeft hij aan: trainer is not injected:S wat moet ik hier aan doen? Reageren
.Senne Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Je moet eerst GTA SA opstarten, dan terug naar je bureaublad gaan door op de windows toets op je toetsenbord te drukken of te alt+tabben, en dan de trainer aanzetten. Althans, dat denk ik toch. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.