maarte41 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Er heeft al iemend in nederland San Andreas voor de pc in Bart Smit kunnen kopen. Dit is een foto van de boekjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sven88 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 :blink: Raar dat dat nu al kan, ik zit maar te w88 to hij bij vrijdag op mn deurmat valt en nu heeft iemand hem al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 HE WAT !!!!!!!!!! Is ie al te koop !!!!!!! :o Morgen gelijk bellen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) raar :o , maar als je naar die verpakking kijkt lijkt het wel of er PC op staat. Edit: er staat wel op die site: He was able to buy a copy of the game from "Bart Smit" in Holland, Europe. Bewerkt: 6 juni 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) Dat zou zeker raar zijn. Maar, het is te hopen dat R*ckstar er niet achterkomt. Dan zal Bart Smit een flinke boete moeten betalen. Ik ga als het een beetje uitkom morgen ook kijken bij Bart Smit in Roosendaal of ze hem daar ook al hebben. Edit: er staat wel op die site:He was able to buy a copy of the game from "Bart Smit" in Holland, Europe. Welke site? Van Bartsmit of van R*ockstar Games. Bewerkt: 6 juni 2005 door Pete-R Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Dat zou zeker raar zijn. Maar, het is te hopen dat R*ckstar er niet achterkomt. Dan zal Bart Smit een flinke boete moeten betalen. Ik ga als het een beetje uitkom morgen ook kijken bij Bart Smit in Roosendaal of ze hem daar ook al hebben. Neem er gelijk voor mij een mee, we rekenen wel af daarna Maar rockstar is dat heel precies in dat het precies op 10 juni in alle winkels verkocht mag worden dusja :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) "bij welke bart smit in welke plaats is het verkocht, was het eenmalig of verkopen ze hem vanaf nu gewoon?" Bewerkt: 7 juni 2005 door CasperdeZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 - Niet dubbelposten vriend Maar zoals jullie zien kan je hem wel eerder in NLD krijgen. Dat hadden paar mensen bij mij in de buurt ook met de Ps2 versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wouter Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Nou, ik denk dat het spel al in het magazijn ligt van de winkel, en iemand is het gelukt om hem te krijgen. Dat had ik 2 jaar geleden met vice city ook, had hem al op woensdag, terwijl hij ook op een vrijdag uitkwam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 bij welke bart smit in welke plaats is het verkocht, was het eenmalig of verkopen ze hem vanaf nu gewoon? Misschien werkt hij bij Bart Smit en kon hij er een uit het magazijn pakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
burpicane Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 door dit soort aardige jongens heb ik hem inmiddels ook binnen B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Zeg, komen jullie dan maar eens met wat screenshots !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 door dit soort aardige jongens heb ik hem inmiddels ook binnen B) En is het waar dat hij zooooveeel beter is dan de ps2 versie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
burpicane Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 door dit soort aardige jongens heb ik hem inmiddels ook binnen B) En is het waar dat hij zooooveeel beter is dan de ps2 versie? installeren moet ik nog doen ben nu aan het branden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wouter Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 branden?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.