Simsfan88 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Hebben ze San Andreas, laten ze geen screens zien ... Morgen even kijken of ik een aardig gesprek met de baas kan voeren :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
burpicane Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 branden?? ja wat anders :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Hij is nog niet te koop. Het zijn gewoon mensen die bijv. bij de bart smit werken. Die gewoon een beetje illegaal doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 - Niet dubbelposten vriend Maar zoals jullie zien kan je hem wel eerder in NLD krijgen. Dat hadden paar mensen bij mij in de buurt ook met de Ps2 versie. Volgens mij staat er toch echt: ,,Sorry, voor de dubbelpost''. Maar, goed dat je me er alsnog op wijs. Maar, eigenlijk is het toch wel raar. R*ckstar plent een datum (10 juni) en dan word hij gewoon al 6 juni verkocht. Erg raar 10 Juni is 10 Juni en geen 6 Juni. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Reken maar dat R* Heel erg boos word. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
burpicane Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Reken maar dat R* Heel erg boos word. gebeurd met elk spel hoor... er gebeurd egt niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Maar, eigenlijk is het toch wel raar. R*ckstar plent een datum (10 juni) en dan word hij gewoon al 6 juni verkocht. Erg raar 10 Juni is 10 Juni en geen 6 Juni. Hij word niet verkocht, die medewerker zal wel een goede relatie met zijn baas hebben . Trouwens, de spellen komen altijd zo'n 3 tot 5 dagen van te voren in de winkel, dus ze hebben hem natuurlijk al wel... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 door dit soort aardige jongens heb ik hem inmiddels ook binnen B) En is het waar dat hij zooooveeel beter is dan de ps2 versie? installeren moet ik nog doen ben nu aan het branden Als dat geen zaak voor ons roze biggetje is :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Reken maar dat R* Heel erg boos word. boos worden op wie ?, rockstar games heeft het te druk met het geldt tellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
burpicane Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) door dit soort aardige jongens heb ik hem inmiddels ook binnen B) En is het waar dat hij zooooveeel beter is dan de ps2 versie? installeren moet ik nog doen ben nu aan het branden Als dat geen zaak voor ons roze biggetje is :rolleyes: roze biggetje Hebben jullie trouwens ook gehoord van gamebladen die vaak een spel van te voren al krijgen om een preview te maken Bewerkt: 6 juni 2005 door burpicane Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Ja. Netals bij de PC Gameplay krijgen ze van de makers een exemplaar, die mogen de Previewers spelen en daar een preview/review over schrijven... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 door dit soort aardige jongens heb ik hem inmiddels ook binnen B) En is het waar dat hij zooooveeel beter is dan de ps2 versie? installeren moet ik nog doen ben nu aan het branden Als dat geen zaak voor ons roze biggetje is :rolleyes: roze biggetje Hebben jullie trouwens ook gehoord van gamebladen die vaak een spel van te voren al krijgen om een preview te maken Dat zij nooit volledige versies. Ook wel demo's genoemd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) Maar, eigenlijk is het toch wel raar. R*ckstar plent een datum (10 juni) en dan word hij gewoon al 6 juni verkocht. Erg raar 10 Juni is 10 Juni en geen 6 Juni. Hij word niet verkocht, die medewerker zal wel een goede relatie met zijn baas hebben . Trouwens, de spellen komen altijd zo'n 3 tot 5 dagen van te voren in de winkel, dus ze hebben hem natuurlijk al wel... Furiousdevil(degene die het spel kocht) zegt op het forum waar hij het nieuws gepost heeft dat hij gewoon ging kijken of ze hem al hebben, en hij was er al. got to dissapoint you got it in europe ( holland) went to the shop ( bart smit) just to chek the games, and then i saw San Andreas inthe shelves, so i asked do you already sell this game? they said yes so i bought it Bewerkt: 6 juni 2005 door maarte41 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Maar, eigenlijk is het toch wel raar. R*ckstar plent een datum (10 juni) en dan word hij gewoon al 6 juni verkocht. Erg raar 10 Juni is 10 Juni en geen 6 Juni. Hij word niet verkocht, die medewerker zal wel een goede relatie met zijn baas hebben . Trouwens, de spellen komen altijd zo'n 3 tot 5 dagen van te voren in de winkel, dus ze hebben hem natuurlijk al wel... Furiousdevil(degene die het spel kocht) zegt op het forum waar hij het nieuws gepost heeft dat hij gewoon ging kijken of ze hem al hebben, en hij was er al. Dan ga ik morgen ook maar eens naar de Bart Smit :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) Maar, eigenlijk is het toch wel raar. R*ckstar plent een datum (10 juni) en dan word hij gewoon al 6 juni verkocht. Erg raar 10 Juni is 10 Juni en geen 6 Juni. Hij word niet verkocht, die medewerker zal wel een goede relatie met zijn baas hebben . Trouwens, de spellen komen altijd zo'n 3 tot 5 dagen van te voren in de winkel, dus ze hebben hem natuurlijk al wel... Furiousdevil(degene die het spel kocht) zegt op het forum waar hij het nieuws gepost heeft dat hij gewoon ging kijken of ze hem al hebben, en hij was er al. got to dissapoint you got it in europe ( holland) went to the shop ( bart smit) just to chek the games, and then i saw San Andreas inthe shelves, so i asked do you already sell this game? they said yes so i bought it Het valt me erg tegen dat het spel pas vandaag/gisteren gelekt is, meestal lekt het ruim 1 week van te voren, de release is morgen al. Ik moet waarschijnlijk nog heel lang wachten voor mijn SA ik heb gen geld --- De nederlandse bekende zaken zijn zoiezo makkelijker met het overtreden van regels, aangezien voor hun de boete toch niet hard aan zou komen, en waarschijnlijk nieteens gebeurdt Bewerkt: 8 juni 2005 door Marius Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.