Simsfan88 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 @Maarte: Is hij van InsideGamer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
burpicane Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 valt mij ook erg tegen had verwacht hem vorige week ofzo wel te hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 @maarte wat is je bron van dit? trouwens wel duidelijke screens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) Maar, eigenlijk is het toch wel raar. R*ckstar plent een datum (10 juni) en dan word hij gewoon al 6 juni verkocht. Erg raar 10 Juni is 10 Juni en geen 6 Juni. Hij word niet verkocht, die medewerker zal wel een goede relatie met zijn baas hebben . Trouwens, de spellen komen altijd zo'n 3 tot 5 dagen van te voren in de winkel, dus ze hebben hem natuurlijk al wel... Nee man ik wou eene x Call of duty kopen maar die man zij: hij komt pas vanmiddag (post Ptt ofzo) + heeft al iemand GTA SA (pc of xbox) ? Bewerkt: 6 juni 2005 door Mr.Elvis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Nee man ik wou eene x Call of duty kopen maar die man zij: hij komt pas vanmiddag (post Ptt ofzo) Betekend Call of Duty "meestal" ?? Er zullen genoeg spellen zijn waar dat niet is, en bij genoeg ook weer wel... Maar back ontopic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) kan je een bericht weer verwijderen ofnie? Bewerkt: 7 juni 2005 door CasperdeZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Delusion Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 alweer bart smit.... vorige keer bij bart smit hadden ze de code voor speciale achtbanen ook op hun site gezet...terwijl dat verboden is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 alweer bart smit.... vorige keer bij bart smit hadden ze de code voor speciale achtbanen ook op hun site gezet...terwijl dat verboden is Welke speciale achtbanen :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThaBomb Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Ik ben net bij intertoys en bart smit geweest, maar ze hadden hem nog iet eens binnen. Dan toch maar wachten tot vrijdag, die paar dagen maakt ook niks uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) branden?? ja wat anders :S wat anders ? legaal kopen en legaal houden... mensen die SA branden zijn triest. Je mag het volgens mij niet eens over illegale games hebben. Geef R*ckstar hun centjes en andere mensen moeten het maar gewoon zelf kopen. [-Spider-] Bewerkt: 7 juni 2005 door Spider-Wal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Als niemand GTA zou kopen, maar allemaal illegale kopien zouden spelen, zou R* niks meer verdienen, en zou er dus nooit een opvolger van San Andreas gemaakt kunnen worden. Dat is toch niet wat we willen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 en we komen weer terug op het "waarom zouden we het kopen als we het ook kunnen branden" verhaal.......... nouw: OMDAT JE ER DAN EEN BOEK VAN 76 BLADZIJDEN EN EEN MOOIE PLATTEGROND BIJKRIJGT????????? dat zijn nouw echt van die dingen die je mist bij het kopieren en volgens mij heb je die plattegrond echt wel nodig bij san andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 idd.. kopen blijft toch et leukst/mooist.. net zoals met muziek.. Ik kan muziek downloaden van kazaa & het op een cd'tje fikken.. Maar als ik een cd koop heb ik er toch echt veel meer plezier aan @ burpicane: kom maar op dan met die screenshots want ik geloof er geen zak van.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 branden?? ja wat anders :S wat anders ? legaal kopen en legaal houden... mensen die SA branden zijn triest. Je mag het volgens mij niet eens over illegale games hebben. Geef R*ckstar hun centjes en andere mensen moeten het maar gewoon zelf kopen. [-Spider-] Hij mag het gerust branden hoor. Niets mis mee. Misschien brand hij het, zodat hij met z'n kopie kan spelen, ivm mogelijke beschadeging van SA. Als jij een game koopt, en je broertje wilt hem ook hebben op zijn pc, maar je hebt de cd nodig om te spelen, dan mag jij hem gewoon branden. Niets illegaals aan. Misschien is dat ook de reden van Burpicane. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Je kunt bijv. ook de dvd naar je computer kopieren en dan draaien vanaf de schijf. Ik heb persoonlijk liever een no-dvd crack om zo min mogelijk beschadigingen op de GTA dvd te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.