Jump to content

In Nederland te koop

maarte41

Recommended Posts

• Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• martijnn

11

• Simsfan88

9

• burpicane

9

• maarte41

4

Top Posters In This Topic

Maar, eigenlijk is het toch wel raar. R*ckstar plent een datum (10 juni) en dan word hij gewoon al 6 juni verkocht. Erg raar 10 Juni is 10 Juni en geen 6 Juni.

Hij word niet verkocht, die medewerker zal wel een goede relatie met zijn baas hebben ;).

Trouwens, de spellen komen altijd zo'n 3 tot 5 dagen van te voren in de winkel, dus ze hebben hem natuurlijk al wel...

Nee man ik wou eene x Call of duty kopen maar die man zij: hij komt pas vanmiddag (post Ptt ofzo)

+ heeft al iemand GTA SA (pc of xbox) ?

Bewerkt: door Mr.Elvis
Delen op andere websites

Nee man ik wou eene x Call of duty kopen maar die man zij: hij komt pas vanmiddag (post Ptt ofzo)

Betekend Call of Duty "meestal" ??

Er zullen genoeg spellen zijn waar dat niet is, en bij genoeg ook weer wel...

Maar back ontopic ;)

Delen op andere websites

branden??

ja wat anders :S :puh:

wat anders ? legaal kopen en legaal houden... mensen die SA branden zijn triest.

Je mag het volgens mij niet eens over illegale games hebben. Geef R*ckstar hun centjes en andere mensen moeten het maar gewoon zelf kopen.

[-Spider-]

Bewerkt: door Spider-Wal
Delen op andere websites

Als niemand GTA zou kopen, maar allemaal illegale kopien zouden spelen, zou R* niks meer verdienen, en zou er dus nooit een opvolger van San Andreas gemaakt kunnen worden.

Dat is toch niet wat we willen?

Delen op andere websites

en we komen weer terug op het "waarom zouden we het kopen als we het ook kunnen branden" verhaal..........

nouw: OMDAT JE ER DAN EEN BOEK VAN 76 BLADZIJDEN EN EEN MOOIE PLATTEGROND BIJKRIJGT?????????

dat zijn nouw echt van die dingen die je mist bij het kopieren en volgens mij heb je die plattegrond echt wel nodig bij san andreas.

Delen op andere websites

idd.. kopen blijft toch et leukst/mooist.. net zoals met muziek.. Ik kan muziek downloaden van kazaa & het op een cd'tje fikken.. Maar als ik een cd koop heb ik er toch echt veel meer plezier aan :)

@ burpicane: kom maar op dan met die screenshots want ik geloof er geen zak van..

Delen op andere websites

branden??

ja wat anders :S :puh:

wat anders ? legaal kopen en legaal houden... mensen die SA branden zijn triest.

Je mag het volgens mij niet eens over illegale games hebben. Geef R*ckstar hun centjes en andere mensen moeten het maar gewoon zelf kopen.

[-Spider-]

Hij mag het gerust branden hoor.

Niets mis mee. Misschien brand hij het, zodat hij met z'n kopie kan spelen, ivm mogelijke beschadeging van SA.

Als jij een game koopt, en je broertje wilt hem ook hebben op zijn pc, maar je hebt de cd nodig om te spelen, dan mag jij hem gewoon branden. Niets illegaals aan. Misschien is dat ook de reden van Burpicane.

Delen op andere websites

Je kunt bijv. ook de dvd naar je computer kopieren en dan draaien vanaf de schijf. Ik heb persoonlijk liever een no-dvd crack om zo min mogelijk beschadigingen op de GTA dvd te krijgen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...