Jump to content

In Nederland te koop


maarte41

Recommended Posts

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • martijnn

    11

  • Simsfan88

    9

  • burpicane

    9

  • maarte41

    4

Top Posters In This Topic

ik heb in wc woensel (Eindhoven) nagevraagd bij bart smit,dixons en E plaza en bij bs en eplaza zegge ze dat ie donderdag of vrijdagmiddag pas binnekome en dixons weet niet eens wanneer  :(

k denk dak morge maar ff bel of je in het centrum eerder kan krijgen want als er zoveel verschil zit

probere kan altijd toch B)

Ghehe ik kom ook daar vandaan wc woensel.

Maar als je slim bent bel je naar de intertoys in de Winkelstraat, daar verkopen ze vaak dingen meteen als ze iets hebben. ( Dat domme personeel heeft dat volgens mij nie eens door dat dat nie mag, echt van die huismoeder types werken daar )

En jah replay heeft geen pc games.

Maar kijk op www.dimensionplus.nl

Als ie er daar heeft intertoys hem ook al waarschijnlijk.

Ikzelf weet nie of de pcversie er ook echt eerder zal zijn, maar ik heb nog nooit een consolespel op de releasedatum gehad ( altijd 2 a 3 dagen ervoor al ghehe )

Ach jah ik ge gewoon ff lekker splintercell of boilingpoint spelen, tegen de tijd dat ik daar genoeg van heb zal ik san andreas zelf ook wel hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat ze hem meegeven, want elke winkel die het niet doet zet ik in lichterlaaie.

Dus als je op het nieuws ziet dat Dordrecht in de fik staat, dan weet je dat niemand hem meegaf <_<

Maar denk wel dat het lukt hoor. Bij Dynabyte zeg ik bv. gewoon dat ik m'n klantenkaart gedoe opzeg als ze niet geven :lol:

En bij Bart Smit zeg ik dat meerdere filialen van hun al verkopen ...

Ach, we zien wel ..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap ech nie dat sommigen van jullie je zo druk maken of je het spel nou 1 of 2 dagen eerder meekrijg dan a.s. vrijdag <_< ! Je klantenkaart opzeggen...pff of de vrouw ontvoeren van de baas van bart smit :ph34r: ... of dordrecht in lichterlaaie zetten?! :blink: Oké, overdrijven mag maar is het niet juist leuk om echt af te tellen tot vrijdag tot 'ie uit is en meteen in aller vroegte naar de winkel rennen om 'em te halen?! MAAK JE NIET ZO DRUK!!! :(

Oja... heb speciaal vrij genomen vrijdag ervoor! :puh:;)

Link to comment
Delen op andere websites

Welke site? Van Bartsmit of van R*ockstar Games.

ik zie je bericht nu pas :puh:

maar op deze site. En dan een beetje naar onder scrollen ;)

Ps: zeg het ff als ik niet naar die site mag linken

Bewerkt: door kraay
Link to comment
Delen op andere websites

Ben bijna overal geweest.

Had de Bart Smit, Free Record Shop en Intertoys gehad, maar die hadden hem nog niet binnen. Dynabyte en V&D wel, maar die verkochten niet.

Moest dus nog naar Eplaza en Dixons. Ging ik het winkelcentrum in, valt de stroom uit!!! <_<

1 uur gewacht, toen ging ik maar naar huis. Geen SA dus :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap ech nie dat sommigen van jullie je zo druk maken of je het spel nou 1 of 2 dagen eerder meekrijg dan a.s. vrijdag <_< ! Je klantenkaart opzeggen...pff of de vrouw ontvoeren van de baas van bart smit :ph34r: ... of dordrecht in lichterlaaie zetten?! :blink: Oké, overdrijven mag maar is het niet juist leuk om echt af te tellen tot vrijdag tot 'ie uit is en meteen in aller vroegte naar de winkel rennen om 'em te halen?! MAAK JE NIET ZO DRUK!!! :(

Oja... heb speciaal vrij genomen vrijdag ervoor! :puh:;)

Tja, de een is verslaafder dan de andere he ;)

Link to comment
Delen op andere websites

He :blink: Ik heb net dynabyte gebeld of ze em al hadden, maar volgens hun mag san andreas nog niet eens verkocht worden. Ze hebben em ook nog niet binnen en hij is ook nog nie voorradig in 't magazijn ofzo :blink: En ze wisten ook niet of ze hem vrijdag al hadden, kon ook uitgesteld worden ofzo <_<

Link to comment
Delen op andere websites

:ph34r:

Ik snap ech nie dat sommigen van jullie je zo druk maken of je het spel nou 1 of 2 dagen eerder meekrijg dan a.s. vrijdag  ! Je klantenkaart opzeggen...pff of de vrouw ontvoeren van de baas van bart smit  ... of dordrecht in lichterlaaie zetten?!  Oké, overdrijven mag maar is het niet juist leuk om echt af te tellen tot vrijdag tot 'ie uit is en meteen in aller vroegte naar de winkel rennen om 'em te halen?! MAAK JE NIET ZO DRUK!!! 

Oja... heb speciaal vrij genomen vrijdag ervoor! 

Tja, de een is verslaafder dan de andere he 

Was ook ironisch bedoeld! Heb Hans Breukhoven inmiddels dreigbrief gestuurd :ph34r: waarin ik verklap dat Vanessa niet echt bestaat maar een met botex ingespoten Mattelpop is die loopt op 9-volts batterijen van duracel, wanneer hij mij niet een exemplaar geeft van GTA: SA!!! :angry:

(is ook grapje, vanessa is een echt mens, denk ik, en misplaatste reclame voor mattel en duracel had ik ook niet mogen maken maar wilde mijn eerste reactie dusdanig motiveren dat ik daarbij expliciet over de scheef ben gegaan. Mijn welgemeende excuses daarvoor maar Vanessa en Hans zijn gemakkelijke slachtoffers) :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...