ZUMZUM Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 dat zal dan wel voor de bart smit in jouw buurt gelden dan unrealer heeft ook allemaal spellen gekocht oten hij jonger was nouja als het voor alle bart smits geld dan koopt mijn broer m wel (is 19) ben zelf vooral benieuwd naar de poster achterop de map en wat er in het boekje staat... dus maar hopen dat gta SA nog niet uitverkocht is als we daar komen of wacht mijn broer zijn vriendin werkt ok bij bart smit mischien kan die er wel voor zorgen hoe dan ook het lijkt me een vet goed spel oene :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
asperitas Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 ik ben vandaag naar 2 bartsmits, dixons, mediamarkt, freerecordshops en nog veel meer winkels geweest die hem verkochten... maar ze hadden hem allemaal nog niet! volgens mij had 1 bart smit hem wel want ze probeerde zich er gelijk uit te praten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unrealer Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Gewoon aandringen en zeggen dat anderen hem ook kregen van andere bart smits en anders zeg je "Ik kom hier nooit Weer, Stomme bartjes !" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.