Jump to content

112 Foto's


Dieko

Recommended Posts

Hey beste lezers!

Ik neem vaak foto's van ongevallen en ongelukken waarbij de 112 eenheden bij zijn. Maar er is tot nu nog geen topic daarvan. Dus heb ik er een eentje van gemaakt!

Plaats A.U.B geen hele foto's, alleen tumbnails en links

Hier paar foto's van een iemand die zelfmoord pleegde bij het treinstation. Klik hier

En hier

Bewerkt: door Dieko
Link to comment
Delen op andere websites

RIJSWIJK - Bij een brand in Rijswijk is een man gewond geraakt.

Het vuur brak donderdag aan het eind van de middag uit op zolder van een huis aan de Purperstraat. In het pand werd geklust toen er opeens een vonk oversloeg en de brand ontstond.

Bij de poging het vuur te blussen, liep de man brandwonden op. Hij werd overgebracht naar het ziekenhuis. De vrouw van de man had ademhalingsproblemen.

sdc10002x.th.jpg

sdc10003n.th.jpg

sdc10004s.th.jpg

sdc10001gjm.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Moeten het foto's van ongelukken zijn??? Je had beter een topic kunnen aanmaken waarbij je gewoon foto's kon plaatsen van dingen die je zelf leuk vindt... Dan heb ik namelijk wel foto's!

Er is daar al een topic voor om gewone foto's te plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Moeten het foto's van ongelukken zijn??? Je had beter een topic kunnen aanmaken waarbij je gewoon foto's kon plaatsen van dingen die je zelf leuk vindt... Dan heb ik namelijk wel foto's!

Er is daar al een topic voor om gewone foto's te plaatsen.

Dan laat maar... Niemand plaatst foto's, zou je het topic niet beter kunnen laten sluiten? Natuurlijk als je liever het topic zo wilt blijven behouden moet je het zelf weten, maar ik weet gewoon zeker dat je over een week ofzo dat nog NIEMAND iets geplaatst heeft!

Link to comment
Delen op andere websites

Moeten het foto's van ongelukken zijn??? Je had beter een topic kunnen aanmaken waarbij je gewoon foto's kon plaatsen van dingen die je zelf leuk vindt... Dan heb ik namelijk wel foto's!

Er is daar al een topic voor om gewone foto's te plaatsen.

Dan laat maar... Niemand plaatst foto's, zou je het topic niet beter kunnen laten sluiten? Natuurlijk als je liever het topic zo wilt blijven behouden moet je het zelf weten, maar ik weet gewoon zeker dat je over een week ofzo dat nog NIEMAND iets geplaatst heeft!

Wedden van wel? Er zijn hier namelijk forum leden die 112 fotografen zijn waaronder Sa Bulldog.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan laat maar... Niemand plaatst foto's, zou je het topic niet beter kunnen laten sluiten? Natuurlijk als je liever het topic zo wilt blijven behouden moet je het zelf weten, maar ik weet gewoon zeker dat je over een week ofzo dat nog NIEMAND iets geplaatst heeft!

Er zijn misschien niet zoveel 112Fotograveren hier op het forum, maar vergeet niet dat 112fotograveren een heel belangrijk onderdeel zijn van de nieuws in Nederland. Zo fotografeert Dieko sinds eergisteren ook voor 112Nederland. Daarnaast hoeft een topic niet gelijk gesloten te worden als er even niet in gepost word. Sommige topic's zijn vanaf dag één een hit en de anderen komen langzaam opgang. Als mensen inzien dat er best wel interessante dingen voorkomen in dit topic kan dat ook snel omslaan.

Gisteren ben ik bij een melding geweest dat er een vrouw zou vastzitten met haar vingers in een wasdroger. Eenmaal ter plaatse bleek dat de ambulance personeel haar al had bevrijd van haar situatie. Foto's kunnen jullie 112Appingedam vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan laat maar... Niemand plaatst foto's, zou je het topic niet beter kunnen laten sluiten? Natuurlijk als je liever het topic zo wilt blijven behouden moet je het zelf weten, maar ik weet gewoon zeker dat je over een week ofzo dat nog NIEMAND iets geplaatst heeft!

Er zijn misschien niet zoveel 112Fotograveren hier op het forum, maar vergeet niet dat 112fotograveren een heel belangrijk onderdeel zijn van de nieuws in Nederland. Zo fotografeert Dieko sinds eergisteren ook voor 112Nederland. Daarnaast hoeft een topic niet gelijk gesloten te worden als er even niet in gepost word. Sommige topic's zijn vanaf dag één een hit en de anderen komen langzaam opgang. Als mensen inzien dat er best wel interessante dingen voorkomen in dit topic kan dat ook snel omslaan.

Gisteren ben ik bij een melding geweest dat er een vrouw zou vastzitten met haar vingers in een wasdroger. Eenmaal ter plaatse bleek dat de ambulance personeel haar al had bevrijd van haar situatie. Foto's kunnen jullie 112Appingedam vinden.

Erg zeg! Maar goed: ik kan maar beter niet meer opdit topic komen, want dan krijg ik weer da gezeur van dit topic is wel geschikt! Word ik gewoon scheitziek van!

Link to comment
Delen op andere websites

Dan laat maar... Niemand plaatst foto's, zou je het topic niet beter kunnen laten sluiten? Natuurlijk als je liever het topic zo wilt blijven behouden moet je het zelf weten, maar ik weet gewoon zeker dat je over een week ofzo dat nog NIEMAND iets geplaatst heeft!

Er zijn misschien niet zoveel 112Fotograveren hier op het forum, maar vergeet niet dat 112fotograveren een heel belangrijk onderdeel zijn van de nieuws in Nederland. Zo fotografeert Dieko sinds eergisteren ook voor 112Nederland. Daarnaast hoeft een topic niet gelijk gesloten te worden als er even niet in gepost word. Sommige topic's zijn vanaf dag één een hit en de anderen komen langzaam opgang. Als mensen inzien dat er best wel interessante dingen voorkomen in dit topic kan dat ook snel omslaan.

Gisteren ben ik bij een melding geweest dat er een vrouw zou vastzitten met haar vingers in een wasdroger. Eenmaal ter plaatse bleek dat de ambulance personeel haar al had bevrijd van haar situatie. Foto's kunnen jullie 112Appingedam vinden.

Erg zeg! Maar goed: ik kan maar beter niet meer opdit topic komen, want dan krijg ik weer da gezeur van dit topic is wel geschikt! Word ik gewoon scheitziek van!

Dan kan je inderdaad maar beter wegblijven. Je interesse liggen niet op dit gebied dus bij deze zou ik je willen vragen als het je niet uitmaakt om dan ook gewoon weg te blijven. En daarnaast dan word je toch lekker ziek jonge :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb jammer genoeg geen foto's maar wel een filmpje die ik een tijdje geleden heb gemaakt:

uitleg:

LEEUWARDEN - Een oplettende voetganger heeft donderdagmiddag rond kwart over 1 de brandweer gealarmeerd voor een voertuigbrand op het Fonteinland.

Link to comment
Delen op andere websites

Rijswijk- Om kwart over zes kregen de ambulance broeders van ambulance post Zichtenburg in Den Haag een melding van een hartaanval. Ze kwamen met spoed ter plekke in Rijswijk en snelden zich naar de oud bejaarde man die een hartaanval kreeg. De ambulance broeders konden de man niet vervoeren vanaf de smalle portieksdeuren. Kort daarna kwam de hoogwerker van Rijswijk-Delft. De man werd met de hoogwerker naar beneden gebracht en daarna met de ambulance vervoerd naar het ziekenhuis.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...