Jump to content

112 Foto's


Dieko

Recommended Posts

- Om half 6 kregen de ambulance broeders van ambulance post Zichtenburg in Den Haag een melding. Ze kwamen met spoed ter plekke in Rijswijk en snelden zich naar de oud bejaarde vrouw.

De ambulance broeders konden de vrouw niet vervoeren vanaf de smalle portieksdeuren. Kort daarna kwam de hoogwerker van Rijswijk-Delft. De vrouw werd met de hoogwerker naar beneden gebracht en daarna met de ambulance vervoerd naar het ziekenhuis.

nieuw1.jpg

Klik hier voor alle foto's

Link to comment
Delen op andere websites

Wat leuk dat jullie dit doen! Ik ben nog maar 11, maar weet al wat ik later wil gaan doen: Iets met computers of fotograferen. Ik vind foto's maken nu ook al leuk, en dit wil ik later als hobby gaan doen. Ik kijk ook elke dag op 112 sites uit mijn buurt, o.a. 112groningen.nl. En bekijk het niuws op Telegraaf.nl :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat leuk dat jullie dit doen! Ik ben nog maar 11, maar weet al wat ik later wil gaan doen: Iets met computers of fotograferen. Ik vind foto's maken nu ook al leuk, en dit wil ik later als hobby gaan doen. Ik kijk ook elke dag op 112 sites uit mijn buurt, o.a. 112groningen.nl. En bekijk het niuws op Telegraaf.nl :)

Dat is inderdaad leuk!

112Groningen werkt samen met 112Nederland.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat leuk dat jullie dit doen! Ik ben nog maar 11, maar weet al wat ik later wil gaan doen: Iets met computers of fotograferen. Ik vind foto's maken nu ook al leuk, en dit wil ik later als hobby gaan doen. Ik kijk ook elke dag op 112 sites uit mijn buurt, o.a. 112groningen.nl. En bekijk het niuws op Telegraaf.nl :)

Dat is inderdaad leuk!

112Groningen werkt samen met 112Nederland.

hoort 112fryslan.nl er ook bij?

Link to comment
Delen op andere websites

Hierboven, nee.

RIJSWIJK - In het gebouw van het bedrijf Efectis aan de Lange Kleiweg in Rijswijk, heeft vrijdagmiddag brand gewoed. Efectis is ironisch genoeg een centrum voor brandveiligheid.

Bij de brand in het gebouw zijn geen gewonden gevallen. Volgens de brandweer was er behoorlijk wat rookontwikkeling. Er zou ook een explosie in het gebouw zijn geweest. De brandweer weet nog niet wat er precies is gebeurd.

De straten in de omgeving waren enige tijd afgezet. Voor omwonenden is er geen gevaar, zegt een woordvoerder van de brandweer

sdc10269nj.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig is daar een Sa_Bulldog officele medewerker van 112groningen.nl om het even duidelijk te stellen. Zoals mensen wel kunnen zien als je op de website van 112Nederland zit staat er bovenaan de website ook een tabje voor 112Groningen.nl Dit komt omdat wij allebeide websites zelf onderhouden.

112Groningen heeft net als 112Nederland andere website waarmee ze samenwerken. Voor 112Groningen.nl kan dit zijn 112appingedam.nl en voor voor 112Nederland kan dit Friesland en andere regio websites zijn. 112Nederland is afhankelijk van andere fotografen door heel Nederland. Ik heb Dieko geholpen om mij 112Nederland te komen omdat zoals ik al zei wij afhankelijk zijn van andere fotografen. Aangezien wij zelf niet helemaal vanuit Groningen naar Amsterdam kunnen rijden.

Als iemand meer vragen enzovoort heeft kan dat altijd gevraagd worden. Om het ook even duidelijk te maken voor Dieko zelf.

Dat is inderdaad leuk!

112Groningen werkt samen met 112Nederland.

112Groningen & 112Nederland werken niet samen. Dit is een geheel ;)

Bewerkt: door Sa_bulldog
Link to comment
Delen op andere websites

Nog een handige site voor de 112 fotograven. 112meldingen.nl, hier staan alle meldingen op die Nederland binnen krijgt, waaronder brandweer, ambulance, traumahelikopter en soms een politiemelding. Binnen 5 minuten na de gemelde melding komt deze melding op de site terecht.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een handige site voor de 112 fotograven. 112meldingen.nl, hier staan alle meldingen op die Nederland binnen krijgt, waaronder brandweer, ambulance, traumahelikopter en soms een politiemelding. Binnen 5 minuten na de gemelde melding komt deze melding op de site terecht.

Ik ken de website in kwestie inderdaad en het is een handige website. Je heb niet alleen de website van 112meldingen, maar ook website's als p2000-online.com bijvoorbeeld ook hier komen de Meldingen op te staan. Ik zelf gebruik de website's alleen maar als ik me verveel en eens wil kijken wat er in de rest van Nederland gebeurt.

Ik draag zelf een pieper p2000 aan me broek waar ik alle meldingen opvang uit de regio Groningen

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een handige site voor de 112 fotograven. 112meldingen.nl, hier staan alle meldingen op die Nederland binnen krijgt, waaronder brandweer, ambulance, traumahelikopter en soms een politiemelding. Binnen 5 minuten na de gemelde melding komt deze melding op de site terecht.

http://monitor.livep2000.nl/ en 112meldingen komen vrijwel direct binnen. Behalve Alarmeringen.nl. Daar duurt het wel 5 minuten.

Ik maak ook gebruik van PersAlarm. De politie stuurt je dan een bericht van een schiet partij of een ongeluk bijv.

Je kan ook voor 100 euro een P2000 pieper gebruiken (die heeft Sa Bulldog)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...