ushyboy Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Ik heb een probleem met het biljarten in de bar van grove street mijn vriend kan er gewoon beginnen te spelen, maar als ik op mijn file binnenkom dan staan bijna alle mensen gebukt of met de armen omhoog en kan ik niet biljarten. De man bij de biljarttafel heefd ook geen stok in zijn handen wat ie bij mijn vriend wel heeft. WEET IEMAND HOE DIT KOMT!!!!!!!!!!!!!!! Groetjes ushyboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Hier was toch al een topic over :rolleyes: Je hebt zeker eerder geweld gebruikt daar... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Als je daar binnen komt moet je op niemand richten en gewoon zonder iets te doen naar de biljart tafel lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ushyboy Geplaatst: 7 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 nee, ik heb geen geweld gebruikt daar binnen en ik richt niet op iemand als ik binnen kom e nog gaat jhet niet en mijn vriend die het wel kaan schiet regelmatig de barvrouw neer en nog meer mensjes en hijn kan nog steeds biljarten dus daar licht het niet aan (misschien en foutes van het spel) WEET IEMAND WAT IK KAN DOEN OF HEB JE OOK ZO'N PROBLEEM REAGEER DAN A.U.B groetjes eef Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Ik weet niet of dit helpt hoor maar probeer is eens een ander oufit aan te trekken en save dan je game. Als je dat hebt gedaan ga er dan weer eens naar toe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Het zou kunnen komen omdat je al ergens in een cafe ofzo allemaal mensen doodgemaakt hebt een paar keer. Later gaat het wel weer over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ushyboy Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 werkt niet ik heb een groene trui en een leger broek een groen hoofddoekje en ik heb het toen gesaved en toen ben ik naar binnen gegaan maar er was niets verandert aan de mensen ze stonden nog steeds bukkend of met de handen omhoog :blink: Groetjes ushyboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.