Puma Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Zojuist speelde ik Mta op een server waar ze een paar Mariokart maps hadden. Geniaal! Ik wou 't even met jullie delen. Reageren
Bayside Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Win Hoe doen ze dat? Die zitten toch niet standaard in het spel? Welke server was dat btw? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Wat een lol , origineel is het wel. Reageren
.Senne Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Doet me denken aan de tijd dat ik TrackMania speelde, ook toen waren er een soort van Mario Kart maps.. Dit ziet er erg leuk bedacht uit, ik vraag me alleen af hoe ze 't maken. Zou het zelf graag eens uitproberen. Reageren
ikt Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 MTA SA kan nu ook custom models laden, dus iemand heeft die maps dus zitten converten/hermaken. Geniaal idee, geniaal uitgevoerd! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 In SA-MP had ik in een server Block Fort, die goeie ouwe tijd.. Reageren
Bayside Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Puma? Wil je nog vertellen welke server dat was? :$ Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) Weet ik Ik ken die gast die dit heeft gemaakt, hij heeft ook een andere mario kart map in MTA gezet. Hier is een filmpje van die map, zit ook de andere map in. http://www.youtube.com/watch?v=iq_s2keI5xE Bewerkt: 26 augustus 2009 door CoolieJoolie Reageren
Puma Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Puma? Wil je nog vertellen welke server dat was? :$ Speed is King ofzo, weet 't niet meer precies. Ik ga/ben bezig een serie maps (te) maken, plus voertuigen, plus skins. Reageren
Wrieh Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Je was zelf ook bezig met zn map toch? Dat zag ik op Mr-Green Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.