Kevin-@-Gta-Games Geplaatst: 19 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2004 Hallo. Ik heb laatst een Mod gedownload met neonlichten. Ik heb ook de nieuwste GMI gedownload. En als ik de Mod installeer en hij zegt dat ie succesvol geinstalleerd is. Start ik het spel op maar hij doet het dan niet. Kan iemand me helpen mzzl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2004 Heb je de readme wel goed doorgelezen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kevin-@-Gta-Games Geplaatst: 20 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2004 Ja heb ik gedaan maar een vriendje van mij heeft het ister er in gezet en nou doet ie het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 23 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2004 klinkt als een n00bie In het begin vroeg ik ook alles aan mn oudere broertje of vrienden maar nu installeer ik alles zelf en werk aan mods Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 23 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2004 ??? Je spel start niet op zeg je? Komt me bekend voor. M'n spel is nieuw en legaal op m'n nieuwe computer en start ook (bijna) nooit op! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 klinkt als een n00bie In het begin vroeg ik ook alles aan mn oudere broertje of vrienden maar nu installeer ik alles zelf en werk aan mods Niet onzinnig gaan posten aub. Maar als je nu geen mods in je spel stopt gebeurt er ook niets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 srry voor onzin... maar cortez heeft wel gelijk,stop geen mods in je spel of installeer ze tegoei,herinstalleren lijkt mij aangeraden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.