Jump to content

backup maken voor saat

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal,

ik ben laatst bezig geweest met saat om de sirene te veranderen, maar aangezien dat niet helemaal goed is gegaan wil ik graag weten waar ik een backup van moet maken...

groet Roy

Geplaatst:

Aangezien je je geluid al aangepast hebt, en het niet helemaal goed is is het al te laat om een backup te maken.. Een backup maak je van tevoren van 't bestand dat je gaat aanpassen. Hier kan je een backup aanvragen, maar let op: Een heel geluids archief is te groot om up te loaden!

Geplaatst:

trouwens...weet iemand ook hoe je extra (zwaai)lichten toevoegt en verandert?

want bij de politewagens zien de lampen er op het filmpje altijd mooi uit, maar in werkelijkheid is het gewoon een rode gloed wat er boven de auto hangt

Geplaatst: (bewerkt)
maar ik heb hem opnieuw geinstalleerd, dan moet hij het toch alweer doen?

Als het goed is wel, en voor de zekerheid altijd een backup maken. Maar allereerst zou ik toch eens deze tutorial lezen, hierin staat beschreven hoe je van SAAT gebruikt maakt en wat je ermee kan doen. En op die andere vraag over de zwaailichten weet ik helaas geen antwoord. :7

Ik heb misschien gevonden hoe je dat kan doen, alleen weet ik het niet zo zeker.

Well, here's a way to make it flash when NPC's activate there siren:
Get rid of the Light being scripted, and open up a Modelling program, then move the lightdummy so that its on the Lightbulb.

( als je een beetje goed engels kan athans. )

Edit 2: Dit moet je doen om de auto/sirenes/zwaailichten te laten werken!

Download deze auto,

Vervolgens download je de sound,

Je download vervolgens SAAT

Vervang de sounds met de sounds die je hebt gedownload in Bank 068

Daarna download je ergens CLEO 3

Pak dit uit in je GTA San Andreas map,

Download ergens de emergency lights, zet de .cs bestandjes in je CLEO map

mod de arrestatieteam auto in het spel start het spel op druk op F11 en dan gaan de sirenes aan + de strobe lights.

Bewerkt: door GekkieJ01

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...