Jump to content

missie


Xtreem-designer

Recommended Posts

Doodshoofd... Daar bedoel je Lovefist mee ;)

De snelste route? Hangt ervanaf. Al ben je goed in bocht werk ken je via Amunation, over de brug gaan. En al ben je minder goed in stuurwerk, kan je via de brug gaan die eindigt bij die golfbaan.

Ik doe het trouwens geen van beide. Een helikopter werkt ook heel goed :)

Link to comment
Delen op andere websites

snelste route? Als je een beetje door rijdt, heb je geen snelste route nodig. Ik heb zelf nog een stukje in een golfkarretje gereden. Gewoon niet te veel ergens tegen op knallen en zorgen dat je niet over de kop vliegt.

Link to comment
Delen op andere websites

snelste route? Als je een beetje door rijdt, heb je geen snelste route nodig. Ik heb zelf nog een stukje in een golfkarretje gereden. Gewoon niet te veel ergens tegen op knallen en zorgen dat je niet over de kop vliegt.

Zoals ik ook al zei in een post in het topic Death Row, een cheetah is volgens mij de beste oplossing.

Het is een snelle auto en (als je geen gas geeft) is die perfect in de bochten, je vliegt dan tenminste niet als je een bocht maakt eruit (uit de bocht dan he ;) )

Maar welke auto je neemt en welke route is helemaal aan jouw, succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Ga in ieder geval níét in een heli in de markering staan, heb ik ook een keer gedaan, Mercedes kwam naar buiten lopen, maar omdat de heli niet helemaal goed op de grond kón staan, kon ze de deur niet in één keer open krijgen, daarna probeerde ze het niet meer, en er gebeurde dus niks. Ik heb heel VC ervoor af moeten sluiten om het weer goed te krijgen. Je kunt het beste een Cheetah(+sirene) nemen, aan het eind van de brug er gewoon afrijden en dan volgas naar de band, dan heb je soms nog wel eens een goeie 15 seconden over. Als je het tóch met een heli wilt doen, moet je een heli op het platform zetten, met een motor in de markering, en meteen nadat ze op de motor is gaan zitten, in de heli stappen en wegvliegen, maar in tijd maakt het weinig uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...