Randomcharacter Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 na de verhaallijn kijkt mijn niko boos jullie ook? (360) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) Mijn Niko kijkt altijd chagrijnig/boos. Bewerkt: 26 augustus 2009 door Djmaddox Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 na de verhaallijn kijkt mijn niko boos jullie ook? (360) Jaman, ik was het helemaal niet gewend van die jonge! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 na de verhaallijn kijkt mijn niko boos jullie ook? (360) Dat is gewoon zo, is hij dat daarvoor dan niet dan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 nee eerst keek ie tevreden vond ik maar na darko brevic te laten leven kijkt ie boos.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 nee eerst keek ie tevreden vond ik maar na darko brevic te laten leven kijkt ie boos.. Ik dacht dat het kwam doordat Roman of Kate[/font] stierven, maar het is dat. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 Niko is een agressieve jongen . Bij mij kijkt ie ook heel vaak boos zonder dat ik iets heb gedaan . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 nee maar in het begin ook in de cut scenes deed ie heel tevreden met alles wat roman zei later in de verhaallijn maakt ie ze eigen keuzes en lijkt het net of ie steeds wat verdrietiger word Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 nee maar in het begin ook in de cut scenes deed ie heel tevreden met alles wat roman zeilater in de verhaallijn maakt ie ze eigen keuzes en lijkt het net of ie steeds wat verdrietiger word Bij mij is Niko een aardige, blije jongen in zijn cutscenes , ook de Random Characters dus... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 Dit is onzin. Niko kijkt alltijd hetzelfde anders was dit al veel eerder opgemerkt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 Dit is onzin. Niko kijkt alltijd hetzelfde anders was dit al veel eerder opgemerkt. als je het zo slecht vind ga dan niet reageren dit is een discussie ga dan ook meedoen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 Dit is onzin. Niko kijkt alltijd hetzelfde anders was dit al veel eerder opgemerkt. als je het zo slecht vind ga dan niet reageren dit is een discussie ga dan ook meedoen Leuke discussie hoor, heb je bewijs dat Niko bij jou anders kijkt? Screen of filmpje? Nee, iedereen kan dit verzinnen. >>> Door Jacky-2007: Ruzie zoeken is slotje vragen..<<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts