itsme23 Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) hallo allemaal ik als niet modding deskundige krijg het niet voor elkaar om een auto te veranderen , ik heb op de een of andere manier wel een monstertruck in mijn gta IV gekregen maar ik heb meer gedownload en die lukken niet . ik heb de wft wtd files geimporteerd met spark IV en dan opgeslagen maar er komt mooi niets in het spel , wie kan mij uitleggen hoe het nu echt moet ????? Bewerkt: 26 augustus 2009 door itsme23 Reageren
Beagle Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Probeer het nog eens precies volgens deze tutorial . Reageren
.Senne Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 ...ik heb de wft wtd files geimporteerd met spark IV... download sparkIV Dat had hij dus al. itsme23: ik zal het even kort samenvatten. -Open Vehicles.img met SparkIV -Importeer zowel je .wft als .wtd -Klik op 'rebuild' -Klik op 'save' Als je alles in die volgorde doet kan er bijna niets fout gaan. Zorg wel dat je de juiste .wtd en .wft selecteert bij het importeren, en geen backup ofzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.