Dieko Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Hey beste lezers! Ik ben zelf niet zo goed in Photoshop Dus daarom vraag ik het jullie. Willen jullie een logo van 112Rijswijk voor mij maken? Type: Logo Stijl: Modern Grootte: ik wil 1 logo die doorzichtig is om bijv in een filmpje te plaatsen en eentje van 640*480 Afbeelding: Brandweer politie ambulance, je mag ze zelf kiezen Tekst: 112Rijswijk Rand: Mag je zelf kiezen Kleuren: rood blauw en zelf nog paar andere Render (optioneel): Extra (optioneel): Alvast heel erg bedankt! Reageren
Dieko Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik moet hem snel hebben Reageren
Dieko Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Echt heel erg snel Sorry voor de moeite en voor de dubbelpost. Reageren
Dieko Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Ik heb zelf iets geprobeerd. Wie kan het beter? Reageren
bLADE` Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Woon je in Rijswijk in ZH? Ik vind hem wel goed gelukt. Reageren
Dieko Geplaatst: 4 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Woon je in Rijswijk in ZH? Ik vind hem wel goed gelukt. Ja, 5 minuten van Den Haag. Reageren
bLADE` Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Woon je in Rijswijk in ZH? Ik vind hem wel goed gelukt. Ja, 5 minuten van Den Haag. Same here. : ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.