Johannetje2 Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Ik heb net de gedetalleerde kaart van sa geinstalleerd! Maar ik heb alles keurig netjes gedaan wat er in de readme stond, maar met dit resultaat: Maar waarom staat de kaart helemaal verkeerd? Hij staat aan alle kanten scheef! Reageren
Crypteq Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Ik heb net de gedetalleerde kaart van sa geinstalleerd!Maar ik heb alles keurig netjes gedaan wat er in de readme stond, maar met dit resultaat: *Plaatje* Maar waarom staat de kaart helemaal verkeerd? Hij staat aan alle kanten scheef! Hoe heb je het geïnstalleerd?Heb je het met SAMI geïnstalleerd, verwijder de mod, en installeer het handmatig. Reageren
.Senne Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Of indien nodig: herinstalleer je GTA SA en installeer de mod dan met IMGtool opnieuw. Tenzij je natuurlijk een backup hebt van de files die door de mod veranderd zijn. Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Ik heb hem met SAMI geinstalleerd! Maar ik zou niet weten hoe het met de IMGTOOL moet! Reageren
.Senne Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Met IMGtool open je vehicles.img en vervang je de .dff en .txd van de auto. Klaar is kees, het is best simpel. Wel niet vergeten het archive te rebuilden. Reageren
Bayside Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) Met IMGtool open je vehicles.img en vervang je de .dff en .txd van de auto. Klaar is kees, het is best simpel. Wel niet vergeten het archive te rebuilden. Gast wtf, dat is voor een auto mod xD Feitelijk gewoon deze tutorial volgen, maar ipv de autobestanden (txd en dff) te vervangen moet je de Radar bestanden (txd) te vervangen. EDIT: Wel eerst opnieuw installeren en in het vervolg backupen he Bewerkt: 26 augustus 2009 door Bayside Reageren
.Senne Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) Woops, gedachten zaten even ergens anders. Komt op hetzelfde neer, alleen enkel txd's. Bewerkt: 26 augustus 2009 door senneken Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Hallo allemaal!... Waarom denken jullie allemaal dat hij iets fouts heeft gedaan? Waarschijnlijk heeft Johannetje2 gewoon de map nog niet helemaal vrijgespeelt, aangezien de map gedeeltelijk wel werkt. En als je de hele map hebt vrijgespeelt zie je waarschijnlijk die scheve gedeeltes niet meer. Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Nu werkt hij wel! maar waarom niet in de mp? Reageren
Beagle Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 SA-MP ondersteund geen mods, in ieder geval: bijna geen mods. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 SA-MP ondersteund geen mods, in ieder geval: bijna geen mods. Inderdaad, sommige SA-MP servers staan het toe dat er gemod wordt in hun server, andere weer niet en die hebben een script waardoor je SA-MP gaat crashen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 De Detailed Radar Mod is nu toch echt een van de weinige mods die zonder problemen zou moeten werken in multiplayer. Ik heb de mod zelf ook en ik heb er geen probleem mee. De map heeft iets van een 136 txd's, dus alles handmatig vervangen zal nog een hele klus worden ... Reageren
Bayside Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Pfft, da's een 5 minuten klusje.. Reageren
Beagle Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 ..Als je de functie Import (remove if exists) gebruikt die in Alci's IMG Editor zit.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.