Jump to content

savegame doet het niet

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een savegame op gtagarage gedownload die volgens de maker voor v1 is.

En als ik hem in user files zet, en het spel opstart zie ik alleen de savegame die ik zelf heb gemaakt zodat user files in mijn documenten zou staan.

Maar als ik in het start menu ben, zie ik geen V2 ofso staan.

Dus dan moet ik V1 hebben als goed is.

Help?

EDIT; ik heb hiervoor wel een auto mod geïnstalleerd maar dat heeft er niets mee te maken lijkt mij.

P.S Verkeerde subforum, kan een mod dit naar technische problemen verplaatsen?

Bewerkt: door KJF
Geplaatst:

Simpele manier

Heb je ooit gepatcht? Zo ja, dan heb je V2; zo nee, heb je V1. Dit is een snelle vraag, mocht je het niet zeker meer weten of wil je gewoon wat extra zekerheid, volg dan de stappen hieronder ook.

Manier ter controle

Dat er niets in het startmenu staat, heeft niets te maken met je savegames, laat ik daar maar mee starten. De versie die (niet) in het startmenu staat, heeft namelijk geen invloed op de savegames die je kunt afspelen, maar of je kunt modden.

De versie van het bestand 'script.img' heeft daar (op je savegames) echter wel invloed. Ga naar je GTA: San Andreas-map -> 'data' -> 'script' en kijk naar de grootte van het bestand 'script.img':

Grootte Versie
568 KB V1
562 KB V2

Download afhankelijk van die versie savegames.

Over je probleem met een onzichtbare savegame, ik snap niet precies wat je bedoelt? Je hebt meer savegames staan in je 'GTA San Andreas User Files'-map dan er bij het laadscherm staan?
Geplaatst:
Simpele manier

Heb je ooit gepatcht? Zo ja, dan heb je V2; zo nee, heb je V1. Dit is een snelle vraag, mocht je het niet zeker meer weten of wil je gewoon wat extra zekerheid, volg dan de stappen hieronder ook.

Manier ter controle

Dat er niets in het startmenu staat, heeft niets te maken met je savegames, laat ik daar maar mee starten. De versie die (niet) in het startmenu staat, heeft namelijk geen invloed op de savegames die je kunt afspelen, maar of je kunt modden.

De versie van het bestand 'script.img' heeft daar (op je savegames) echter wel invloed. Ga naar je GTA: San Andreas-map -> 'data' -> 'script' en kijk naar de grootte van het bestand 'script.img':

Grootte Versie
568 KB V1
562 KB V2

Download afhankelijk van die versie savegames.

Over je probleem met een onzichtbare savegame, ik snap niet precies wat je bedoelt? Je hebt meer savegames staan in je 'GTA San Andreas User Files'-map dan er bij het laadscherm staan?

562 blijkbaar toch V2, ik ga hem even patchen.

Geplaatst:
562 blijkbaar toch V2, ik ga hem even patchen.
Patchen? De patcher die ervoor zorgt dat je kan modden verandert de versie van je savegames niet, hoor. Daarvoor zul je nog echt V2 savegames moeten downloaden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...