Jump to content

Maps voor Mta


Puma

Recommended Posts

Puma ik had één vraagje: hoe de fuck kan je de custom models laden in de Map Editor van MTA :puh: ?

Ik zelf werk nu met een .lua file die de dff/txd/col bestanden laad en bij het testen deze ook perfect weer geeft. Ik kan ze alleen niet goed mappen omdat hij ze niet laat zien in de map editor :o.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

De Map editor is eigenlijk een server, dus moet je gewoon /start <Resource> typen.

@Puma's Video, Wat is de server nu anders vergeleken met toen. xD

Bewerkt: door Wrieh
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb onder andere je Super Mario Kart, Cave Racing en Rubber Duck gespeeld, leuke maps ;)

De andere ben ik nog niet tegen gekomen op Mr. Green, maar ziet er allemaal goed uit!

Het enige nadeel van de Mr. Green server vind ik dat er geen Ghost Mode is, het bleeft altijd irritant hoe anderen soms je hele race kunnen verknallen, daarom speel ik vooral op Katastrofas omdat die gebruik maken van Ghost Mode :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb onderhand 41 maps op de Party & Co server ( 188.72.218.45:22003 ) staan, voor de geïnteresseerden, plus een hele zooi scripts, stats systeem en heel veel andere meuk die ik voor die server heb gebrouwen. Bijna alles hiervan is exclusief en vind je dus nergens anders :puh:. Ik zal binnenkort een videootje schieten van m'n beste, nieuwere maps.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb onderhand 41 maps op de Party & Co server ( 188.72.218.45:22003 ) staan, voor de geïnteresseerden, plus een hele zooi scripts, stats systeem en heel veel andere meuk die ik voor die server heb gebrouwen. Bijna alles hiervan is exclusief en vind je dus nergens anders :puh:. Ik zal binnenkort een videootje schieten van m'n beste, nieuwere maps.

Okee nice, ga binnenkort die server dan eens uit proberen :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
  • 5 weken later...

Dat klopt. Ik heb sinds een half jaar met een paar andere gasten een eigen server + mta community. De server heet "Party and Co" (80% van de spelers is NL of BE) en daarop staan al mijn maps, plus een hele rits nieuwe; niet te vergeten de vele scripts... Neem gerust een kijkje :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...