Ottoman 47 Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2009 Hoe je dat flikt. Echt héél orgineel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2009 Hupsdeet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2009 Word dat geen zootje als je daar met z'n dertigen op zit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGreenKillers Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 Puma Hoe maak jij dat dat die ringen kunnen draaien? ik ben bezig met maps voor de XIII server namelijk en ik zal dat graag willen weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stratega Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 zou je voor racespellen niet toevallig voertuigen kunnen fixen uit bijvoorbeeld, Xtreme-G, F-zero of wipe-out? aangezien xtreme-G al motoren zijn en fzero en wipeout vliegende voertuigen zijn, lijkt het me qua beweging realistischer om alles te laten vervangen door motoren. maar t zou wel vet zijn om deze terug te zien in TMA ofzo just an idea Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 22 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 november 2009 Update, twee DD/DM maps. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2009 Echt nice! Ga zo door! Komen er ook nog downloads? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2009 Mooi Puma, ziet er heel netjes uit. Heb je álles in die video gemaakt, of ook veel objecten uit standaard San Andreas gebruikt? Het ziet er heel goed uit, vooral de bewegende objecten maakt het leuk. Ze zijn ook lekker uitgebreid, en je hebt leuke gamemodes bedacht; ga zo door . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 23 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2009 Allemaal standaard SA-objecten . Als ik nou net zo goed LUA kon als SCM.. wat ik niet kan.. dan zou ik gewoon m'n Chilliad Express af kunnen maken. Niemand die dat wil doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
handsom Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2009 Die maps zijn echt grappig, en mooi gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 25 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 november 2009 Nieuwe map: "Just get the fucking Hunter" Enjoy.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revolution-Designer Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2009 Dat ziet er erg goed uit Puma! Ik vind het vooral mooi en leuk dat je al die verschillende objecten, voertuigen en effecten met elkaar combineert tot een grote hindernisbaan. Toch zou de moeilijkheidsgraad wel wat hoger kunnen, op het gegeven moment moet je langs allemaal kleine ontploffingen. Het zou moeilijker zijn geweest als de explosies telkens op een ander plekje kwamen, dus op een random plek. Nu ontploffen ze tegelijk achter elkaar, in een duidelijke regelmaat. Maar dit kan allemaal ook moeilijker zijn als je met z'n allen racet om die hunter te krijgen. Verder niets op aan te merken, keep it up! Grtz RD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2009 Ik ben nog steeds verbaasd over jouw originaliteit. DM matches met auto's vind ik echt geweldig, en die map met wapens is ook geweldig. Ook "get to the fucking hunter" is een erg originele map met verschillende voertuigen en soorten gecombineerd. Keep it up! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 26 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 Toch zou de moeilijkheidsgraad wel wat hoger kunnen, op het gegeven moment moet je langs allemaal kleine ontploffingen. Het zou moeilijker zijn geweest als de explosies telkens op een ander plekje kwamen, dus op een random plek. Nu ontploffen ze tegelijk achter elkaar, in een duidelijke regelmaat. Maar dit kan allemaal ook moeilijker zijn als je met z'n allen racet om die hunter te krijgen. Ik ben drie uur bezig geweest om deze map in 1 keer te spelen. Dat zegt al genoeg over de moeilijkheidsgraad: ik speelde het op m'n eigen LAN-server, zonder medespelers en lag. De map is lastiger dan je denkt. Het stukje met de explosies is ook niet makkelijk. Als ik de explosies random zou maken, weet je nooit wanneer je nu wel en niet kunt rijden en het doel van de map is toch wel dat je het tot het einde maakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 14 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 (bewerkt) *bump* Afgelopen week MTA weer opgepakt en heb meerdere scripts en wat andere spulletjes gemaakt voor een server. Videootje van een van m'n nieuwste maps: Bewerkt: 14 april 2010 door Puma Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.