Jump to content

Maps voor Mta


Puma

Recommended Posts

zou je voor racespellen niet toevallig voertuigen kunnen fixen uit bijvoorbeeld, Xtreme-G, F-zero of wipe-out? aangezien xtreme-G al motoren zijn en fzero en wipeout vliegende voertuigen zijn, lijkt het me qua beweging realistischer om alles te laten vervangen door motoren.

maar t zou wel vet zijn om deze terug te zien in TMA ofzo

just an idea

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Mooi Puma, ziet er heel netjes uit. Heb je álles in die video gemaakt, of ook veel objecten uit standaard San Andreas gebruikt? Het ziet er heel goed uit, vooral de bewegende objecten maakt het leuk. Ze zijn ook lekker uitgebreid, en je hebt leuke gamemodes bedacht; ga zo door :bier:.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ziet er erg goed uit Puma! :tu:

Ik vind het vooral mooi en leuk dat je al die verschillende objecten, voertuigen en effecten met elkaar combineert tot een grote hindernisbaan. Toch zou de moeilijkheidsgraad wel wat hoger kunnen, op het gegeven moment moet je langs allemaal kleine ontploffingen. Het zou moeilijker zijn geweest als de explosies telkens op een ander plekje kwamen, dus op een random plek. Nu ontploffen ze tegelijk achter elkaar, in een duidelijke regelmaat. Maar dit kan allemaal ook moeilijker zijn als je met z'n allen racet om die hunter te krijgen.

Verder niets op aan te merken, keep it up!

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog steeds verbaasd over jouw originaliteit. _O_ DM matches met auto's vind ik echt geweldig, en die map met wapens is ook geweldig. Ook "get to the fucking hunter" is een erg originele map met verschillende voertuigen en soorten gecombineerd.

Keep it up! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Toch zou de moeilijkheidsgraad wel wat hoger kunnen, op het gegeven moment moet je langs allemaal kleine ontploffingen. Het zou moeilijker zijn geweest als de explosies telkens op een ander plekje kwamen, dus op een random plek. Nu ontploffen ze tegelijk achter elkaar, in een duidelijke regelmaat. Maar dit kan allemaal ook moeilijker zijn als je met z'n allen racet om die hunter te krijgen.

Ik ben drie uur bezig geweest om deze map in 1 keer te spelen. Dat zegt al genoeg over de moeilijkheidsgraad: ik speelde het op m'n eigen LAN-server, zonder medespelers en lag. De map is lastiger dan je denkt.

Het stukje met de explosies is ook niet makkelijk. Als ik de explosies random zou maken, weet je nooit wanneer je nu wel en niet kunt rijden en het doel van de map is toch wel dat je het tot het einde maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...