Basssss Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 Ziet er leuk uit, alleen het wegglijden ziet er wel wat vreemd uit. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Puma ik had één vraagje: hoe de fuck kan je de custom models laden in de Map Editor van MTA ? Ik zelf werk nu met een .lua file die de dff/txd/col bestanden laad en bij het testen deze ook perfect weer geeft. Ik kan ze alleen niet goed mappen omdat hij ze niet laat zien in de map editor :o. Reageren
Wrieh Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 (bewerkt) De Map editor is eigenlijk een server, dus moet je gewoon /start <Resource> typen. @Puma's Video, Wat is de server nu anders vergeleken met toen. xD Bewerkt: 15 juli 2010 door Wrieh Reageren
DB10 Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Ik heb onder andere je Super Mario Kart, Cave Racing en Rubber Duck gespeeld, leuke maps De andere ben ik nog niet tegen gekomen op Mr. Green, maar ziet er allemaal goed uit! Het enige nadeel van de Mr. Green server vind ik dat er geen Ghost Mode is, het bleeft altijd irritant hoe anderen soms je hele race kunnen verknallen, daarom speel ik vooral op Katastrofas omdat die gebruik maken van Ghost Mode Reageren
Puma Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 (bewerkt) Ik heb onderhand 41 maps op de Party & Co server ( 188.72.218.45:22003 ) staan, voor de geïnteresseerden, plus een hele zooi scripts, stats systeem en heel veel andere meuk die ik voor die server heb gebrouwen. Bijna alles hiervan is exclusief en vind je dus nergens anders . Ik zal binnenkort een videootje schieten van m'n beste, nieuwere maps. Bewerkt: 15 juli 2010 door Puma Reageren
DB10 Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Ik heb onderhand 41 maps op de Party & Co server ( 188.72.218.45:22003 ) staan, voor de geïnteresseerden, plus een hele zooi scripts, stats systeem en heel veel andere meuk die ik voor die server heb gebrouwen. Bijna alles hiervan is exclusief en vind je dus nergens anders . Ik zal binnenkort een videootje schieten van m'n beste, nieuwere maps. Okee nice, ga binnenkort die server dan eens uit proberen Reageren
wannes12 Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Heb jij die trackmania-achtige map ook in sketchup gemaakt ? Reageren
Davedavy Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 puma , als ik vragen mag , waarom die foto van left 4 dead2 en tf2? Reageren
supermarktoorlog Geplaatst: 22 september 2010 Rapport Geplaatst: 22 september 2010 Puma, zijn jouw maps nog te spelen want volgens mij staan ze niet meer op de Mr. Green Server. Reageren
Puma Geplaatst: 22 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2010 Dat klopt. Ik heb sinds een half jaar met een paar andere gasten een eigen server + mta community. De server heet "Party and Co" (80% van de spelers is NL of BE) en daarop staan al mijn maps, plus een hele rits nieuwe; niet te vergeten de vele scripts... Neem gerust een kijkje . Reageren
pygesux Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 (bewerkt) hoe heet deze server dan zou ik hem ook kunnen gebruiken. gr pygesux Bewerkt: 21 oktober 2010 door pygesux Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 Hey, Wat is het id van het object of welke categorie staat dat object waar de auto op rijdt? Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Hey, Wat is het id van het object of welke categorie staat dat object waar de auto op rijdt? Reageren
Puma Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Het antwoord daarop heb ik 'm destijds allang op Xfire gegeven ... Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Het antwoord daarop heb ik 'm destijds allang op Xfire gegeven ... Oh dat wist ik niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.