Raalte86 Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Hallo, Ik kan oyster 16 niet vinden. Deze moet zicht aan de voorkant van een schip bevinden, maar ik zie hem niet. Heb al het hele gebied aan de voorkant van het schip afgezocht vanaf de bodem tot het oppervlak. Heeft iemand tips???? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 De Oyster ligt aan de Westkant van het schip op de bodem, net naast een kleine verhoging in de zee. Maar ben je zeker dat je hem niet is eerder hebt gepakt? Reageren
Raalte86 Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) ja 100%. Pak ze allemaal in 1 keer en daar was ik nog nooit geweest. Maar zal nog ff een keer kijken EDIT: Ik heb net weer gekeken, maar helemaal niks. Heb er nu 49 van de 50 en heb alles afgestreept die ik heb. Of hij ligt er gewoon niet als dat mogelijk is. EDIT 2: IK HEB HEM GEVONDEN!!!!! pffff wat lag deze goed verstopt zeg. Bewerkt: 26 augustus 2009 door Raalte86 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.