Spider-Wal Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Maar wat verwacht je de eerste paar tussen nu en 3 dagen ? zullen we nog een hoop extra filmpjes en plaatjes gaan zien in die korte tussentijd ? zijn er mensen die hem nu al hebben via import ? zo ja, wat vind je ervan ? [-Spider-] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Nu via Import. Het is geen Fax hoor :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 nouja misschien dat iemand hem al ge-preordered heeft in the US of A en dan hem vandaag heeft gehad ofzo.... dat hoor je wel vaker bij games. [-Spider-] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sven88 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Ik heb hem ook ge-preorderd en ik hoop ook dat ik hem wat eerder binnenkrijg :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Als je hem via Amerika preorderd of via Nederland maakt niks uit want het verzenden uit Amerika duurt best wel even en als je hem in Nederland preorderd krijg je hem misschien nog een dag eerder ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
burpicane Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 via import niet maar wel via internet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wouter Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) Ik ga vanmidag om 12 uur ( tussenuur ) even onderhandelen in de stad en als 't goed is heb ik hem dan vanmiddag! Bewerkt: 7 juni 2005 door wouter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 bij welke zaak ga je dat onderhandelen doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Waarschijnlijk bij Intertoys, Bart Smit o.i.d. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wouter Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 precies , en ook even bij dynabyte, die hadden laatst nog een prijs gewonnen voor de service 2 jaar gelede had ik daar ook vice city op woensdag i.p.v. vrijdag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 hoe doe je dat onderhandelen dan, leg je meer geld over, ofzo??? of weet je ze te chanteren... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Gewoon zeggen van: ''Alstublieft! Ik ga vrijdag op vakantie en als ik dan terugkom is hij uitverkocht.. oh please *gaat smeken*'' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) Dat gaat mijn eer te na, om me zo te gedragen. Ik wacht wel 3 dagen... Bovendien, ik heb hem al gepre-orderd Bewerkt: 7 juni 2005 door Jiu-Jitsu-Ka[NL] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) ik ga daar niet een beetje smeken bij die balie... ik wacht wel Bewerkt: 7 juni 2005 door CasperdeZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 In Amerika is het 6 uur terug, dus daar is het nu 10 voor 5 's morgens, nog een paar uurtjes en ze kunnen hem gaan kopen... Ik wil hem ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.