Jump to content

Hij is dus uit vandaag....


Spider-Wal

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Simsfan88

    8

  • gta_user82

    4

  • Scott16

    3

  • Jiu-Jitsu-Ka[NL]

    3

Top Posters In This Topic

In Amerika is het 6 uur terug, dus daar is het nu 10 voor 5 's morgens, nog een paar uurtjes en ze kunnen hem gaan kopen...

Ik wil hem ook  :D

ik denk zelf dat iedereen hem wilt

:lol: :lol: :lol:

en als je Spelwinkels ga chanteren dan bel je wel HEEL laag hé als je niet eens 2 daagjes kan wachten !!

Bewerkt: door WhoopDiDoo
Link to comment
Delen op andere websites

en als je Spelwinkels ga chanteren dan bel je wel HEEL laag hé als je niet eens 2 daagjes kan wachten !!

Dat doen de echte fans. :puh:

Ik kan zelf ook niet meer wachten,maar 2 dagen heb ik nog wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Geduld is een schone zaak, zij eens een wijze opa. :huh:

Bovendien zou je eigenlijk niet eens aan GTA mogen denken, laat staan hier je zielige gevoelens uiten, als je de tijd wilt laten vliegen.

Als je niet aan GTA denkt, dan vliegen die dagen zo voorbij. Maar eerlijk gezegd zit ik nu ook elke paar uur hier rond te speuren naar elk mogelijk nieuws over San Andreas :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon zeggen van: ''Alstublieft! Ik ga vrijdag op vakantie en als ik dan terugkom is hij uitverkocht.. oh please *gaat smeken*'' :puh:

En daarna heel hard gaan huilen als je hem niet mee krijgt.. En schreeuwen alsof je leven er vanaf hangt :)

Dan moet het toch wel lukken?

Ik ga de vrouw van de baas van de Bart Smit ontvoeren en terug geven in ruil voor een spel waar ik nog 2 dagen op moest wachten

Dan mag je hopen dat dat wel een beetje snel gaat anders zit je nog met dat mokkel opgescheept terwijl de rest San andreas allang aan het spelen is.

Link to comment
Delen op andere websites

het is even afwachten in de komende uren zal Gtagames worden overspoeld met sreenshots denk ik vrijgegeven door R*, de kwaliteit zal gewoon beter zijn en voor de modders onder ons (patrickW o.a) is dit echt wel het paradijs

Link to comment
Delen op andere websites

(T-gta @ Jun 7 2005, 06:21 PM)

Ik zag dit op gtasa.net

Die website bestaat echt niet, of ben ik nou gek...

hij bedoelde waarschijnlijk: www.gtasanandreas.net die werkt wel!

Bewerkt: door CasperdeZ
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...