Ewoud Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Je moet gewoon de bart smit chanteren. Dat werkt teminste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) In Amerika is het 6 uur terug, dus daar is het nu 10 voor 5 's morgens, nog een paar uurtjes en ze kunnen hem gaan kopen...Ik wil hem ook ik denk zelf dat iedereen hem wilt :lol: :lol: :lol: en als je Spelwinkels ga chanteren dan bel je wel HEEL laag hé als je niet eens 2 daagjes kan wachten !! Bewerkt: 7 juni 2005 door WhoopDiDoo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 en als je Spelwinkels ga chanteren dan bel je wel HEEL laag hé als je niet eens 2 daagjes kan wachten !! Dat doen de echte fans. Ik kan zelf ook niet meer wachten,maar 2 dagen heb ik nog wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Ik ga de vrouw van de baas van de Bart Smit ontvoeren en terug geven in ruil voor een spel waar ik nog 2 dagen op moest wachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Geduld is een schone zaak, zij eens een wijze opa. :huh: Bovendien zou je eigenlijk niet eens aan GTA mogen denken, laat staan hier je zielige gevoelens uiten, als je de tijd wilt laten vliegen. Als je niet aan GTA denkt, dan vliegen die dagen zo voorbij. Maar eerlijk gezegd zit ik nu ook elke paar uur hier rond te speuren naar elk mogelijk nieuws over San Andreas :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Gewoon zeggen van: ''Alstublieft! Ik ga vrijdag op vakantie en als ik dan terugkom is hij uitverkocht.. oh please *gaat smeken*'' En daarna heel hard gaan huilen als je hem niet mee krijgt.. En schreeuwen alsof je leven er vanaf hangt Dan moet het toch wel lukken? Ik ga de vrouw van de baas van de Bart Smit ontvoeren en terug geven in ruil voor een spel waar ik nog 2 dagen op moest wachten Dan mag je hopen dat dat wel een beetje snel gaat anders zit je nog met dat mokkel opgescheept terwijl de rest San andreas allang aan het spelen is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 het is even afwachten in de komende uren zal Gtagames worden overspoeld met sreenshots denk ik vrijgegeven door R*, de kwaliteit zal gewoon beter zijn en voor de modders onder ons (patrickW o.a) is dit echt wel het paradijs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 ,Jun 7 2005, 01:02 PM] Als je niet aan GTA denkt Helaas is dat onmogelijk . Waar blijven die screens nou, hij is in Amerika ik kan niks vinden!! PM een Amerikaans GTA forum AUB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mewhywhy Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 heb al diverse sites gezien met screens (van de pc) ik zal wel ff zoeken dalijk de site in me geshiedenis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) ***spam**** Someone was able to buy a copy of the game from "Bart Smit." Is dat in NL? Denk het niet he Bewerkt: 7 juni 2005 door T-gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 ik kan niet meer wachten, de screens zien er zo mooi uit op Gtagames ik ga hem denk kopen bij de movie corner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Ik zag dit op gtasa.net Die werkt geeneens... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Ik zag dit op gtasa.net Die werkt geeneens... wel als je die letters intypt maar in feite moge we dit verstaan onder spam en dus feitelijk verboden op het forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 Ik zag dit op gtasa.net Die website bestaat echt niet, of ben ik nou gek... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) (T-gta @ Jun 7 2005, 06:21 PM) Ik zag dit op gtasa.net Die website bestaat echt niet, of ben ik nou gek... hij bedoelde waarschijnlijk: www.gtasanandreas.net die werkt wel! Bewerkt: 7 juni 2005 door CasperdeZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.