Miek Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Ter voorbereiding van Spa-Francorchamps, GP van België, even dit in mekaar geknutseld. Barrichello moet winnen! En de achtergrond is trouwens van een plaatje van het circuit. Rates svp. Reageren
Dago58x Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Hij is Super maar ik zou nog er iets aan voegen. Anyways hij is mooi.. 8/10 PS: Maak je ook van Sutil?? Als je wilt natuurlijk hé. Reageren
Miek Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Bedankt voor je rate! Je aanvraag: Reageren
.Senne Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Persoonlijk vind ik deze wat minder Miek, in vergelijking met andere werken die ik al heb gezien van jou. Ok, op zich best een mooie signature. Maar het grootste minpunt hier vind ik persoonlijk toch de 'bloom' die je over de auto hebt gehaald. Hierdoor vallen de strakke contouren van de wagen weg, en in een signature als deze geeft het naar mijn mening een minder goed effect. Probeer misschien op een andere manier de wagen in te blenden. De achtergrond geeft dan wel weer een mooi effect, al zie je daar niet direct een circuit in. De scanlines geven een mooie extra toets. Persoonlijk vind ik die voor Dago58x beter, omdat je daar niet overdreven hebt met de bloom. Puur op basis van wat ik al gezien heb van jou, geef ik je eerste een 6 en 2de een 6,5. Nogmaals: op zich een mooie signature, dit doe ik overigens niet om je af te breken hé schat, maar ik weet dat je beter kan en vind 'm net iets te magertjes. Kusjes, Senne Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.