Jump to content

Concerten


Fuffie

Ga je weleens naar een concert ?  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga je weleens naar een concert ?

    • Ja
      15
    • Nee
      5
    • Ik wil wel
      5
    • Ik ga niet
      2


Recommended Posts

Wat is het verschil tussen Nee, Ik wil wel en Ik ga niet?

Ik ga af en toe. Het laatste was vorige maand, Jerry Lee Lewis. Die ouwe speelde zo hard dat ik de volgende dag nog piepende oren had.

In de 013? Zoja dan heb ik je misschien wel gezien :7 En het was idd een goed concert, zeker als je kijkt naar de leeftijd van The killer. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • haai

    4

  • NilsHolgersson

    3

  • NickOwnage

    3

  • Grand Theft Auto TOM

    3

Idd. :sigaar:

Alleen jammer dat hij de piano niet meer met z'n voeten bespeelt.

Offtopic: maakt da wa uit? Hoe de persoon een instrument bespeeld is helemaal niet belangrijk tenzij de persoon het wel doet...

Link to comment
Delen op andere websites

Offtopic: maakt da wa uit? Hoe de persoon een instrument bespeeld is helemaal niet belangrijk tenzij de persoon het wel doet...

Omdat hij dat vroeger wel deed. Op de piano staan, met z'n voeten spelen, het hele ding in de fik steken. Maar hij heeft geen fire meer in z'n benen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben weleens naar een concert geweest ja. Maar eigenlijk vind ik het niet zó leuk. Je kan voor gratis net zo goed muziek luisteren van je idool op je computer. Ook houd de prijs van één kaartje mij een beetje tegen. Eigenlijk is dat belachelijk duur, soms tot wel €100,- per kaartje.

Ik begrijp natuurlijk wel dat sommige gewoon hun idool willen zien zingen, maar voor mij is het niet nodig. Af en toe is wel leuk, maar niet elke dag om even overdreven te doen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben weleens naar een concert geweest ja. Maar eigenlijk vind ik het niet zó leuk. Je kan voor gratis net zo goed muziek luisteren van je idool op je computer. Ook houd de prijs van één kaartje mij een beetje tegen. Eigenlijk is dat belachelijk duur, soms tot wel €100,- per kaartje.

Ik begrijp natuurlijk wel dat sommige gewoon hun idool willen zien zingen, maar voor mij is het niet nodig. Af en toe is wel leuk, maar niet elke dag om even overdreven te doen. :)

100 euro?? xD Nou dan moet het wel een héél bijzonder concert zijn. :7 Voor 20 á 25 euro kun je ook al zeer aardige concerten bezoeken hoor.

En imo gaat het om de hele ervaring. Daar staan tussen al die mensen die ook gek gaan, het geluid echt horen in plaats van dat je het hoort door de boxjes van je computer. Gewoon heel die ervaring, het zelf meemaken. Da's toch wel een heel stuk vetter dan het op je computer kijken vind ik. :7

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, de Peppers gaan weer schrijven=nieuw album=Touren=MISSCHIEN NEDERLAND=KAARTJES ANDERS WORDT IK GEK!

Dus ik wil naar de Red Hot Chili Peppers nog eens. :Y

Red Hot Chili Peppers? Daar is mijn vriend fan van... Ik hou zelf nie van Rock.

PS: Ik bedoel niet Rock 'n Roll, maar gewoon Rock!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...