Jump to content

Concerten


Fuffie

Ga je weleens naar een concert ?  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga je weleens naar een concert ?

    • Ja
      15
    • Nee
      5
    • Ik wil wel
      5
    • Ik ga niet
      2


Recommended Posts

Ik ben weleens naar een concert geweest ja. Maar eigenlijk vind ik het niet zó leuk. Je kan voor gratis net zo goed muziek luisteren van je idool op je computer. Ook houd de prijs van één kaartje mij een beetje tegen. Eigenlijk is dat belachelijk duur, soms tot wel €100,- per kaartje.

Ga maar eens naar Graspop, kaarten nieuw kosten rond €200,- en als je bij de ingang bent staan er nog super veel mensen die je kaarten willen kopen voor €700,- p/stuk. Graspop is het geld waard :Y Drie dagen Metal, dat maakt mensen wel blij :Y Een kennis van me gaat daar volgend jaar weer heen :Y

Ik ga ook begin December naar Gelredome (Arnhem), naar een concert van Rammstein. En dat is die volle €100,- wel waard, vlammen, vuurwerk, vonken, lichteffecten, en natuurlijk RAMMSTEIN! Mooi toch? Vooral dat ze hebben aangekondigd een nieuw album te gaan releasen op die dag, en het het meest spectaculaire concert ooit moet worden van hun _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • haai

    4

  • NilsHolgersson

    3

  • NickOwnage

    3

  • Grand Theft Auto TOM

    3

Ga maar eens naar Graspop, kaarten nieuw kosten rond €200,- en als je bij de ingang bent staan er nog super veel mensen die je kaarten willen kopen voor €700,- p/stuk. Graspop is het geld waard :Y Drie dagen Metal, dat maakt mensen wel blij :Y Een kennis van me gaat daar volgend jaar weer heen :Y

Ik ga ook begin December naar Gelredome (Arnhem), naar een concert van Rammstein. En dat is die volle €100,- wel waard, vlammen, vuurwerk, vonken, lichteffecten, en natuurlijk RAMMSTEIN! Mooi toch? Vooral dat ze hebben aangekondigd een nieuw album te gaan releasen op die dag, en het het meest spectaculaire concert ooit moet worden van hun _O_

Ik geloof echt geen zak van die prijzen.

EDIT: 125 zonder de winst van de winkel.

Bewerkt: door Think
Link to comment
Delen op andere websites

En ik ga wel eens naar concerten van Pink Floyd.

Geboortedatum: 12 Nov 1995

Ergens klopt er toch iets niet :7

Het klopt precies. ;) Ik ga altijd met mijn ouders.

Haha, ga ergens anders onzin praten alsjeblieft :7 Pink floyd is al sinds 1996 uit elkaar.

En ja, ze hebben welgeteld 1 reünie concert gedaan maar ik betwijfel ten zeerste of je daar bij was.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ja, de Peppers gaan weer schrijven=nieuw album=Touren=MISSCHIEN NEDERLAND=KAARTJES ANDERS WORDT IK GEK!

Dus ik wil naar de Red Hot Chili Peppers nog eens. :Y

Red Hot Chili Peppers? Daar is mijn vriend fan van... Ik hou zelf nie van Rock.

PS: Ik bedoel niet Rock 'n Roll, maar gewoon Rock!

RHCP is funk niet Rock

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...