JeGe Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 Heey, ik heb GTA IV opnieuw geinstalleerd omdat ik mn schijf had leeg gegooid, en nu als hij klaar is mwt installeren vraagt hij niet om de serial?!?!?!? Dus nu kan ik hem ook niet spelen! Wie weet hoe ik hem alsnog kan activeren? want als ik op OfflineActivation druk gebeurt er nog niks.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 je akn hem gewoon spelen dan, als je voor de deinstallatie niet revoke license hebt gedaan blijft de key gewoon op je pc staan en is opnieuw registreren dus neit nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) Raar.. want als ik de .exe dubbelklik gebeurt er niks? En ja ik heb de CD-Rom erin zitten. EDIT: Fixed. Bewerkt: 27 augustus 2009 door JeGe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.