tommit Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Hoi Ik heb een gilera runner aangepast voor gta sa maar als ik hem geinstaleerd heb in gta en hem dan spawn dan zie ik geen txd meer zoals het bandprofiel ik zie wel kleuren enzo maar de rest niet ik heb alles met Zmodeler gemod en alle namen van de txd komen ook overheen als die van Zmodeler Kan iemand mijn helpen de textures terug te laten komen. Reageren
Beagle Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Weet je zeker dat je niet de extensie bij de naam hebt gedaan in TXD Workshop, dus bijv.: "tex1.bmp" ipv "tex1"? En heb je ook alle plaatjes gecompresst (image -> compress al images)? Reageren
tommit Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 (bewerkt) Weet je zeker dat je niet de extensie bij de naam hebt gedaan in TXD Workshop, dus bijv.: "tex1.bmp" ipv "tex1"? En heb je ook alle plaatjes gecompresst (image -> compress al images)? Ik heb even gekeken maar ik denk dat ik toch echt alles goed gedaan heb zal jij misschien even kunnen kijken Bewerkt: 27 augustus 2009 door tommit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.